Η γκάμα του Audi A3 μεγάλωσε με το λανσάρισμα του νέου Sportback TFSI e, με την επαναφορτιζόμενη υβριδική έκδοση να συνδύαζει περισσότερη ισχύ από τον προκάτοχό του, ενώ ταυτόχρονα προσφέρει σημαντικά μεγαλύτερη ηλεκτρική αυτονομία. 

Το ανανεωμένο Audi A3 TFSI e διαθέτει νέο κινητήρα 1,5 lt και μπαταρία 25,7 kWh. Θα προσφέρεται σε δύο εκδόσεις, την 40 και την 45 TFSI e. Με την πιο δυνατή να μπορεί να επιταχύνει στα 100 km/h σε μόλις 6,3”. Οι ευρωπαϊκές τιμές ξεκινούν από τα €44.200 και τα €47.700 αντίστοιχα.

Αμφότερες τροφοδοτούνται από έναν νέο κινητήρα TFSI evo2 1,5 lt με υψηλότερο λόγο συμπίεσης από τον παλιό TFSI των 1,4 lt. Αποδίδει 150 ίππους και 250 Nm ροπής στο 40 TFSI e, ενώ στο 45 TFSI e, τα νούμερα φτάνουν τους 177 ίππους κι η ροπή παραμένει στα 250 Nm.

Ένας ηλεκτροκινητήρας ενσωματωμένος στο περίβλημα του 6τάχυτου κιβωτίου S tronic παρέχει 116 ίππους και 330 Nm, με τη συνδυαστική απόδοση να φτάνει τους 204 ίππους και τα 350 Nm στο 40 TFSI e. Ενώ στο 45 ανέρχεται σε 272 ίππους και 400 Nm. Και στις δύο περιπτώσεις, η κίνηση γίνεται από τον μπροστινό άξονα.

Η Audi ισχυρίζεται ότι το βασικό επαναφορτιζόμενο υβριδικό A3 Sportback μπορεί να φτάσει τα 100 km/h σε 7,4” και να συνεχίσει έως τα 225 km/h. Ενώ το πιο γρήγορο αρκείται σε 6,3” και δεν θα σταματήσει να επιταχύνει πριν τα 237 km/h.

Η μπαταρία των 25,7 kWh — ωφέλιμες οι 19,7 από 13 kWh της προηγούμενης γενιάς — υπόσχεται ότι θα ξεχάσεις τις πρώτες εκδοχές των plug-in hybrid συστημάτων, με την πενιχρή EV αυτονομία. Ανακοινώνει έως και 143 km μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, οπότε η καθημερινή φόρτιση δεν είναι πλέον απαραίτητη.

Μπορείς μάλιστα να πραγματοποιήσεις κι ηλεκτρικές εξορμήσεις. Όχι μόνο χάρη στη μεγάλη αυτονομία, αλλά και στην ταχυφόρτιση. Πρόκειται για ένα από τα ελάχιστα επαναφορτιζόμενα υβριδικά που υποστηρίζουν ταχυφόρτιση DC έως και 50 kW, με το 10-80% της μπαταρίας να χρειάζεται λιγότερα από 30′.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το εξηλεκτρισμένο Audi A3 εκκινεί πάντα ηλεκτρικά, ενώ τα χειριστήρια των ταχυτήτων μπορούν να χρησιμοποιηθούν για τη ρύθμιση του επιπέδου της αναγεννητικής πέδησης.