Το νέο Citroën C3 Aircross είναι εμφανώς ανώτερο από το μοντέλο που αντικαθιστά. Η σχεδίασή του είναι πιο εύπεπτη, προσφέρει 7θέσια διαμόρφωση και συνδυάζεται — επιτέλους — και με υβριδικά μοτέρ. Προσφέρει μάλιστα κι ηλεκτρικές εκδόσεις, πιο κοντά σε αυτά που ζητά ο μέσος αγοραστής.
Αν απορούσατε τι νόημα έχουν στους ευρωπαϊκούς δρόμου τα θηριώδη ηλεκτρικά SUV κι οι 5μετρες λιμουζίνες, τότε το Citroën C3 Aircross των 4.390 mm θα σας φανεί ιδανικό. Ειδικά από τη στιγμή που έχει απόσταση από το έδαφος που ξεπερνά τα 200 mm.
Χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα με το νέο Citroën C3, το Fiat Grande Panda και το Opel Frontera, το νέο C3 Aircross θα προσφέρεται καταρχάς με αμιγώς βενζινοκίνητο σύνολο. Πρόκειται για τον υπερτροφοδοτούμενο 3κύλινδρο Puretech των 1,2 lt της Stellantis με απόδοση 100 ίππους, κίνηση στους εμπρός τροχούς και μηχανικό 6άρι κιβώτιο.
Η ήπια υβριδική έκδοση των 48 volt αποδίδει 136 ίππους και συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Οι Γάλλοι ισχυρίζονται ότι το υβριδικό σύστημα είναι ικανό να διεκπαιρεώσει περίπου το ήμισυ της αστικής οδήγησης μόνο με ηλεκτρική ενέργεια. Δεν υφίσταται επιλογή ντίζελ.
Στην EV γωνιά του ρινγκ, χρησιμοποιείται το ίδιο ηλεκτρικό σύστημα μετάδοσης κίνησης με το μικρότερο ë-C3, με κινητήρα 113 ίππων και 120 Nm στους μπροστινούς τροχούς. Η μπαταρία LFP των 44 kWh προσφέρει αυτονομία 300 km, 26 λιγότερα σε σύγκριση με το ë-C3.
Μια μεγαλύτερη μπαταρία θα είναι διαθέσιμη το επόμενο έτος, αυξάνοντας την απόσταση μεταξύ των φορτίσεων σε περισσότερα από 400 km. Αμφότερες οι εκδόσεις μπορούν να επαναφορτιστούν με ρυθμούς έως 100 kW, κάτι που μεταφράζεται σε 26′ για το 20-80%.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ενώ το βενζινοκίνητο και το ήπια υβριδικό Aircross διατίθενται με πέντε ή επτά θέσεις, η ηλεκτρική έκδοση περιορίζεται αποκλειστικά στις πέντε. Όπως συνέβαινε και με το C3 Aircross πρώτης γενιάς, δόθηκε προτεραιότητα στην άνεση των επιβατών, την προτεραιότητα και την ευχρηστία.
Το νέο μοντέλο είναι ήδη διαθέσιμο για παραγγελία στη Γαλλία, όπου η τιμή ξεκινά από τα €19.400 για την έκδοση βενζίνης. Το υβριδικό θα σας κοστίσει €25.500, ενώ το ηλεκτρικό ξεκινά από τα €27.400 προ επιδότησης. Αναμένουμε και τις ελληνικές τιμές.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.