ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

To νέο Citroën ξεπέρασε τις 50.000 παραγγελίες

Tο νέο C3 έχει ήδη περισσότερες από 50.000 παραγγελίες στις αγορές της Ευρώπης πριν καν το επίσημο λανσάρισμα του

To νέο Citroën ξεπέρασε τις 50.000 παραγγελίες

To νέο Citroёn C3 φέρνει την επανάσταση στην αγορά του αυτοκινήτου κάνοντας προσιτή την κινητικότητα χωρίς συμβιβασμούς στη σχεδίαση, την άνεση και τον εξοπλισμό, με τιμή εκκίνησης από €16.900.

Παράλληλα, η γαλλική φίρμα  το νέο ë-C3 φιλοδοξεί να επιτύχει τον εκδημοκρατισμό της ηλεκτροκίνησης προσφέροντας την αρχική έκδοση με τιμή εκκίνησης από €19.710 (περιλαμβανομένης της κρατική επιδότησης του προγράμματος Κινούμαι Ηλεκτρικά 3).

Με την έναρξη της παραγγελιοληψίας του νέου C3, η Citroën ανανεώνει ένα best-seller της ευρωπαϊκής αγοράς, το οποίο έχει πουλήσει περισσότερα από 1,5 εκατομμύρια αυτοκίνητα από το 2016. Αυτό το εμβληματικό πλέον μοντέλο παραμένει ακόμα και σήμερα σφόδρα επιτυχημένο, με μία καμπύλη κύκλου ζωής η οποία συνεχίζεται αμείωτη. Με κάθε νέα γενιά του C3, η Citroёn αποφάσιζε να ταρακουνήσει την αγορά προσφέροντας ένα καινοτόμο concept ενώ την ίδια στιγμή διατηρούσε τα γνώριμα ποιοτικά του χαρακτηριστικά: δυναμική σχεδίαση, έντονη προσωπικότητα, ξεχωριστή άνεση, χρήσιμος εξοπλισμός για την καθημερινότητα, και ελκυστική τιμολογιακή πολιτική.

Το νέο C3 στην τέταρτη πλέον γενιά του, δεν αποτελεί εξαίρεση σε αυτόν τον κανόνα και προσφέρει μία ξεχωριστή, διαφορετική πρόταση στο B-Segment. Καινοτόμο, μοντέρνο και ευφυές, αποτελεί μία βελτίωση της προηγούμενης γενιάς σε κάθε τομέα. Η δε ολοκληρωμένη γκάμα κινητήριων συνόλων – βενζίνη, υβριδικό, αμιγώς  ηλεκτρικό – επιτρέπει στους πελάτες να κρατούν χαμηλά τον προϋπολογισμό αλλά και το περιβαλλοντικό τους αποτύπωμα.

Πηγαίνοντας ένα βήμα πιο μπροστά, Citroёn C3 εξοπλίζεται για πρώτη φορά σε όλες τις εκδόσεις του με την ανάρτηση Advanced Comfort με υδραυλικά «μαξιλάρια» προοδευτικής απόσβεσης (Progressive Hydraulic Cushions) η οποία αποτελεί  και αποκλειστικότητα της εταιρείας. Σε συνδυασμό με τα επανασχεδιασμένα Citroën Advanced Comfort καθίσματα  και τη νέα αρχιτεκτονική C Zen Lounge του ταμπλό, οδηγός και επιβάτες απολαμβάνουν ασύγκριτη άνεση και μια ολοκληρωμένη οδηγική εμπειρία.

Η αίσθηση ευεξίας τονίζεται και από την ευκολία με την οποία οδηγός και επιβάτες μπαίνουν στο αυτοκίνητο και απολαμβάνουν τους διαθέσιμους χώρους. Το C3 έχει προοδεύσει πολύ και στους δύο αυτούς τομείς έχοντας αυξήσει την απόσταση από το έδαφος και το ύψος, χωρίς τον παραμικρό συμβιβασμό στο μήκος του αυτοκινήτου το οποίο στα 4,01 m. παραμένει πρακτικό και ευέλικτο στην πόλη. Και φυσικά προσφέρει όλο τον εξοπλισμό για να κάνει το κάθε ταξίδι μία εμπειρία χαλάρωσης, συμπεριλαμβανομένης της 3D πλοήγησης σε μία οθόνη αφής 10,25 ιντσών, αυτόματο σύστημα κλιματισμού ή ασύρματη φόρτιση και mirroring ενός smartphone.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τις επόμενες ημέρες, το νέο Citroёn C3 αναμένεται στις εκθέσεις της Citroёn πανελλαδικά στην έκδοση βενζίνης 1.2T με 100 ίππους και χειροκίνητο κιβώτιο. Μέχρι το τέλος της χρονιάς θα είναι διαθέσιμο αμιγώς ηλεκτρικό, ενώ αναμένεται στην υβριδική του έκδοση στο πρώτο τρίμηνο του 2025.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.