Το Honda Prelude, ένα από τα πλέον εμβληματικά σπορ μοντέλα της ιαπωνικής φίρμας θα επιστρέψει στην Ευρώπη στις αρχές του 2026 ως ένα υβριδικό, σπορ κουπέ.
Η ανακοίνωση της Honda για την έλευση του Prelude στην Ευρώπη συνοδεύτηκε και από τις πρώτες φωτογραφίες του αυτοκινήτου, το πρωτότυπο του οποίου είχε παρουσιαστεί κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Όπως αποτυπώνεται και στις φωτογραφίες, το μοντέλο παραγωγής θυμίζει έντονα το πρωτότυπο, ειδικά από το πλάι.
Το εμπρός είναι δυναμικό, με τους αιχμηρούς προβολείς να προσθέτουν στο Honda Prelude έξτρα πόντους αγριάδας. Πίσω, όπως ακριβώς και στο πρωτότυπο, βλέπουμε μια ενιαία μπάρα LED που αναδεικνύει το πλάτος του αυτοκινήτου και τον όμορφη γραμματοσειρά με την οποία είναι γραμμένο το όνομα του μοντέλου. Συγκριτικά με το concept car, το μόνο που δείχνει να απουσιάζει είναι η ευμεγέθης πίσω αεροτομή.
Κάτω από το καπό του Prelude, που πατά στην πλατφόρμα των Civic, CR-V και ZR-V φωλιάζει ένας 2λιτρος κινητήρας που θα επικουρείται από το αυτοφορτιζόμενο υβριδικό σύστημα e:HEV της εταιρείας. Που αποτελείται από δύο ηλεκτροκινητήρες, εκ των οποίων ο ένας είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα και κινεί τους αντίστοιχους τροχούς. Χωρίς επί του παρόντος να γνωρίζουμε πληροφορίες για τις επιδόσεις και την ιπποδύναμη.
Η μεγαλύτερη καινοτομία του αυτοκινήτου όμως ακούει στο όνομα S+ Shift, μια λειτουργία που προσομοιώνει την αίσθηση και τον ήχο ενός χειροκίνητου κιβωτίου, προκειμένου ο οδηγός να απολαμβάνει και να νιώθει συνδεδεμένος με το αυτοκίνητο. Κι αυτό σας θυμίζει κάτι έχετε απόλυτο δίκιο, μιας και θυμίζει σε μεγάλο βαθμό την τεχνολογία N Grin Shift που χρησιμοποιεί η Hyundai στο Ioniq 5 N.
Ο Hans de Jaeger, αντιπρόεδρος της Honda Motor Europe, δήλωσε: «Το Honda Prelude είναι ένα εμβληματικό όνομα και στη νέα του γενιά υπόσχεται να αξιοποιήσει αυτή την κληρονομιά, επωφελούμενο από το σήμα κατατεθέν μας – την υβριδική απόδοση και την τελευταία δυναμική τεχνολογία. Όλα αυτά με σκοπό όχι μόνο να προσφέρουν εξαιρετική απόδοση, αλλά και τη μέγιστη διασκέδαση στην οδήγηση». Περισσότερες πληροφορίες αναφορικά με την ισχύ, τα λοιπά τεχνικά χαρακτηριστικά και φυσικά, το εσωτερικό, αναμένονται προσεχώς.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.