Η επιστροφή του Σαλονιού της Γενεύης, έστω και χωρίς την αίγλη του παρελθόντος, επιφύλασσε με το καλημέρα μία σημαντική παρουσίαση, με τη δεύτερη γενιά του MG3, να κάνει πρεμιέρα.
Η πρόταση της MG στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης είναι η πρώτη φουλ υβριδική σπουδή της κινεζικής φίρμας. Την κίνηση του αυτοκινήτου αναλαμβάνει το υβριδικό σύστημα Hybrid+, που αποτελείται από έναν 1.500άρη βενζινοκινητήρα 102 PS που λειτουργεί σε κύκλο Atkinson, ηλεκτροκινητήρα 136 ίππων, μια μπαταρία 1,83 kWh και μια ξεχωριστή γεννήτρια. H συνδυαστική απόδοση αγγίζει το πολύ εντυπωσιακό για σουπερμίνι νούμερο των 194 ίππων.
Η ιπποδύναμη αυτή καθιστά το MG3 ως το ισχυρότερο υβριδικό σουπερμίνι, με την επιτάχυνση 0-100 km/h να ολοκληρώνεται σε 8”. Ιδιαίτερα γρήγορες χαρακτηρίζονται και οι ρεπρίζ του, με το 80-120 km/h να χρειάζεται μόλις 5”. H κίνηση φτάνει στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου τριών σχέσεων, αποδοτικότερο από τα κλασικά CVT, σύμφωνα με την MG, με τον οδηγό να έχει στη διάθεσή του πέντε προγράμματα οδήγησης (EV, Series, Series and Charge, Drive and Charge και Parallel).
Σύμφωνα με το εργοστάσιο, η κατανάλωση του MG3 κυμαίνεται στα 4,4 lt/100 km, πάντα κατά WLTP, με τις εκπομπές διοξειδίου να μην υπερβαίνουν τα 100 g/km.
Το MG3 είναι σχεδιασμένο στο στούντιο της εταιρείας στην Shanghai, με έντονες επιρροές από τα μοντέλα που βρίσκονται στην γκάμα της MG και ιδίως το MG4. Σε σύγκριση με την απερχόμενη γενιά (που δεν είδαμε στην Ελλάδα), το MG3 έχει μεγαλώσει τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος, προς τέρψιν της άνεσης και της ευρυχωρίας. Έτσι, το μήκος του φτάνει τα 4.113 mm, το πλάτος τα 1.797 mm και το ύψος τα 1.502 mm, τη στιγμή που το μεταξόνιό του διαμορφώνεται στα 2.570 mm.
Εντελώς νέα είναι και η καμπίνα του αυτοκινήτου, με το βλέμμα να πέφτει στις δύο αιωρούμενες οθόνες. Η πρώτη, εμπρός από τον οδηγό έχει διαγώνιο 7”, με την οθόνη του συστήματος ενημέρωσης και ψυχαγωγίας να ανέρχεται στις 10,25”. Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι πλούσιος, περιλαμβάνοντας μεταξύ άλλων συνδεσιμότητα Apple CarPlay και Android Auto, ηχοσύστημα 6 ηχείων, θύρες USB, αισθητήρες παρκαρίσματος και εργοστασιακή πλοήγηση.
Πλήρης χαρακτηρίζεται και η ομπρέλα συστημάτων ασφαλείας, καθώς διαθέτει συστήματα όπως Lane Keep Assist με Lane Departure Warning System, Adaptive Cruise Control, Forward Collision Warning και Traffic Jam Assist.
Η διάθεση του νέου MG3 στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινήσει άμεσα, με το νέο μοντέλο να αναμένεται και στη χώρα μας από τον ερχόμενο Μάϊο.