ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

To νέο ρεκόρ της Porsche Panamera στο Nürburgring

Μια ειδική έκδοση της Panamera έκανε μια βόλτα στο Nürburgring και κατάφερε να σπάσει το προηγούμενο ρεκόρ της

To νέο ρεκόρ της Porsche Panamera στο Nürburgring

Την περασμένη εβδομάδα, μια ειδική έκδοση της Porsche Panamera βρέθηκε στην Πράσινη Κόλαση και κατάφερε να αναδειχθεί ως η πιο γρήγορη θερμική ή υβριδική executive μπερλίνα, σταματώντας τα χρονόμετρα στα 7’ 24” 17.

Πίσω από το τιμόνι της ειδικής αυτής έκδοσης, βρέθηκε ο Lans Kern, δοκιμαστής της γερμανικής φίρμας. Ο ίδιος άνθρωπος που κατείχε και το προηγούμενο ρεκόρ, ολοκληρώνοντας τον ίδιο γύρο με μια Panamera Turbo S, σε χρόνο 7’ 29” 81.

«Η νέα Panamera έχει σημειώσει σημαντικά κέρδη στον τομέα της δυναμικής συμπεριφοράς. Ειδικά σε τεχνικά απαιτητικές στροφές, όπως εκείνες μεταξύ των τμημάτων «Hohe Acht» και «Brünnchen» της πίστας. Το σύστημα μετάδοσης κίνησης, η αεροδυναμική, το πλαίσιο, τα νέα ελαστικά υψηλών επιδόσεων της Michelin και πολλά άλλα συνέβαλαν στον καλύτερο χρόνο», τόνισε ο Kern.

Οι προδιαγραφές της εν λόγω έκδοσης δεν έχουν γίνει ακόμα γνωστές. Γνωρίζουμε όμως πως κάτω από το καπό της ήταν τοποθετημένος ένας 8κύλινδρος κινητήρας με υβριδική υποβοήθηση. Το πιθανότερο λοιπόν είναι να πρόκειται για την έκδοση Turbo S E-Hybrid. Οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας πάντως, δήλωσαν πως η Panamera που πέρασε από τη φημισμένη πίστα, δεν θα απέχει σημαντικά από την έκδοση παραγωγής.

Οι ουσιαστικότερες αλλαγές αφορούσαν τον κλωβό ασφαλείας και το αγωνιστικών προδιαγραφών μπάκετ. Κατά τα λοιπά, πατούσα στα ειδικά διαμορφωμένα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2, τα οποία αναπτύχθηκαν ειδικά για την Porsche Panamera.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σημαντικό ρόλο για την επίδοση-ρεκόρ, διαδραμάτισε το αεροδυναμικό πακέτο της εταιρείας, με την τετραπλή πίσω αεροτομή. Το συγκεκριμένο πακέτο, εξελίχθηκε από τους μηχανικούς της Porsche, ώστε να αυξηθεί η κάθετη δύναμη, διατηρώντας παράλληλα τη βέλτιστη αεροδυναμική ισορροπία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.