Η αντιπροσωπεία της Μεγάλης Βρετανίας επιμελήθηκε ένα μοναδικό Škoda Superb, το οποίο αποκάλεσε «Sleeper Edition» και το προίκισε με λαχταριστά μηχανικά μέρη.
Βασίζεται στην κορυφαία έκδοση Laurin & Klement 4×4 της 3ης γενιάς του Škoda Superb, ενώ έχουμε ήδη οδηγήσει την 4η έκδοση του δημοφιλούς τσεχικού μοντέλου. Το μεγάλο νέο αφορά την εκτόξευση της απόδοσης του υπερτροφοδοτούμενου 4κύλινδρου των 2,0 lt. Με την ιπποδύναμη να έχει σκαρφαλώσει από τους 280 ίππους στους 477 και τη ροπή να έχει σχεδόν διπλασιαστεί: από τα 350 στα 662 Nm! Η τετρακίνηση και το αυτόματο 7άρι διπλού συμπλέκτη διατηρούνται.
Για να βγάλει τέτοια νούμερα, η εργοστασιακή τουρμπίνα αντικαταστάθηκε με μια μεγαλύτερη Garrett Powermax, η οποία συνδυάζεται και με μεγαλύτερο ιντερκούλερ.
Η παροχή καυσίμου έχει επίσης αναθεωρηθεί, ενώ διαφορετική είναι κι όλη η εξάτμιση, με εξαίρεση τα τελικά καζανάκια. Αυτά παρέμειναν στη θέση τους προκειμένου να δικαιολογηθεί ο χαρακτηρισμός «Sleeper Edition». Καταλαβαίνεις ότι το πανίσχυρο Škoda Superb έπρεπε να παραμείνει πανομοιότυπο με την απλή έκδοση, ώστε να μην προκαλεί υποψίες.
Οι μόνες εμφανισιακές διαφορές είναι η μείωση της απόστασης του αμαξώματος από το οδόστρωμα κατά 50 mm— χάρη στη νέα coilover ανάρτηση της KW — και τα δισκόφρενα της AP Racing, με τις 6πίστονες δαγκάνες να βγάζουν μάτι με το έντονο κόκκινο χρώμα τους.
Κατά τα άλλα, αυτό που αντικρίζουν οι υπόλοιποι οδηγοί είναι ένα κοινότυπο βάγκον Superb, πανομοιότυπο με όλα τα υπόλοιπα. Φινιρισμένο σε μεταλλικό χρώμα Royal Green και με μια καμπίνα επενδυμένη σε υπέροχο καφέ δέρμα.
Τον θεωρητικό αντίζηλο της M3 Touring περιποιήθηκε η RE Performance, η εταιρεία που το 2011 τροποποίησε ένα Octavia ώστε να επιτύχει τελική ταχύτητα 365 km/h στις αλυκές της Bonneville.
Το «Sleeper Edition» είναι ένα και μοναδικό και δεν θα προσφερθεί στο κοινό, όσο κι αν το θέλαμε. Αποτίνει φόρο τιμής στην 3η γενιά του οικογενειακού των Τσέχων, που πρόσφατα αποσύρθηκε από την ενεργό δράση, έχοντας πουλήσει 860.000 τεμάχια παγκοσμίως.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.