ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Το θερμικό Volkswagen Golf μπορεί να παραμείνει έως το 2035

Η έκδοση με κινητήρα εσωτερικής καύσης ενδέχεται να παραμείνει μαζί μας για πάνω από μία δεκαετία ακόμα

Το θερμικό Volkswagen Golf μπορεί να παραμείνει έως το 2035

Η παγκόσμια αυτοκίνηση βρίσκεται δίχως άλλο σε ένα επικών διαστάσεων σταυροδρόμι εξελίξεων. Όλο και περισσότεροι κατασκευαστές υπαναχωρούν αναφορικά με τη δέσμευσή τους στην ηλεκτροκίνηση, κάτι που μπορεί να φέρει εξελίξεις και στο Volkswagen Golf.

Ενώ μια ολοκαίνουργια ηλεκτρική γενιά αναμένεται το 2026, η πρωτοφανής επιτυχία του γερμανικού θερμικού μοντέλου δεν αφήνει ασυγκίνητους τους ιθύνοντες. Θυμίζουμε ότι οι ταξινομήσεις του Volkswagen Golf τους πρώτους έξι μήνες του 2024 αυξήθηκαν κατά 43% σε σχέση με το ίδιο διάστημα την προηγούμενη χρονιά.

Κάτι που φέρνει το αειθαλές μοντέλο στη δεύτερη θέση των πωλήσεων πανευρωπαϊκά, πίσω μόνο από το σαφώς πιο προσιτό Dacia Sandero. Την ίδια στιγμή, το Volkswagen Golf πουλάει σημαντικά καλύτερα από το ID.3. Πώς να μην παρατείνουν τη διάρκεια ζωής του οι Γερμανοί;

Να θυμίσουμε ότι δεν θα συνυπάρξουν Golf EV κι ID.3. Ερωτηθείς ο Kai Grünitz, υπεύθυνος εξέλιξης της VW, για την τύχη του ID.3, ήταν σαφής: «Δεν υπάρχει αρκετός χώρος για να έχουμε δύο ή τρία διαφορετικά μοντέλα που να απευθύνονται στο ίδιο αγοραστικό κοινό». Κι όταν έχεις ένα τόσο βαρύ όνομα όπως το «Golf», δεν τολμάς να το καρατομήσεις. Ειδικά από τη στιγμή που η ID. γκάμα δεν έτυχε της εμπορικής επιτυχίας που επιθυμούσε η VW.

Ενώ όμως μέχρι τώρα οι Γερμανοί ανακοίνωναν ότι το Golf Mk8.5 θα ήταν το τελευταίο θερμικό Golf της Ιστορίας, τώρα κάνουν λόγο για επέκταση της διάρκειας ζωής του μέχρι το 2035. Όταν κι αναμένεται η πλήρης παύση των πωλήσεων κινητήρων εσωτερικής καύσης πανευρωπαϊκά. Με τον αστερίσκο του τι θα γίνει με τα συνθετικά καύσιμα.

Η είδηση έρχεται πάλι διά στόματος του Kai Grünitz. Δεν ξεκαθάρισε αν το Golf που θα μπορούμε να αγοράσουμε το 2034 θα είναι εξέλιξη του σημερινού ή θα διατεθούν πόροι για μια ολοκαίνουργια γενιά. Πάντως, το σημερινό Mk8.5 βασίζεται στο μοντέλο 7ης γενιάς, που παρουσιάστηκε το 2013 κι εδράζεται στην πλατφόρμα MQB.

Το νέο Golf EV, που θα καταφτάσει το 2026, θα χρησιμοποιεί μια αμιγώς ηλεκτρική πλατφόρμα. Όχι όμως τη MEB που χρησιμοποιείται από τα σημερινά ID, αλλά τη νέα Scalable System Platform (SSP).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.