ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Το τρίτο μοντέλο της Xiaomi θα γεμίζει στο βενζινάδικο

Η Xiaomi σκοπεύει να επεκταθεί και στα επαναφορτιζόμενα υβριδικά σύνολα, με θερμικό μοτέρ σε ρόλο γεννήτριας

Το τρίτο μοντέλο της Xiaomi θα γεμίζει στο βενζινάδικο

Η Xiaomi παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό όχημα τον Μάρτιο και βρίσκεται σε καλό δρόμο να πουλήσει συνολικά 100.000 μονάδες φέτος. Ωστόσο, δεν επαναπαύεται κι ήδη ετοιμάζει τα μελλοντικά της χτυπήματα, συμπεριλαμβανομένου ενός crossover που θα ανταγωνίζεται το Tesla Model Y.

Καθώς η Xiaomi θέλει να αυξήσει τον όγκο παραγωγή της, ετοιμάζει ένα επαναφορτιζόμενο υβριδικό μοντέλο που θα έχει θερμικό κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας.

Η Xiaomi εξέπληξε τους πάντες όταν ανακοίνωσε τα σχέδια της να κατασκευάσει ένα αυτοκίνητο το 2021. Εκείνη την εποχή, όλα τα βλέμματα ήταν στραμμένα στο iCar της Apple, γνωστό ως Project Titan.

Ωστόσο, η Apple τα παράτησε μετά από 10 χρόνια προσπαθειών κι αφού πρώτα σπατάλησε $10 δισεκατομμύρια χωρίς απτά αποτελέσματα. Αυτός είναι ο λόγος που ελάχιστοι πίστευαν ότι η Xiaomi θα λανσάρει πραγματικά το αυτοκίνητο που είχε υποσχεθεί. Αν δεν μπορούσε να το κάνει η Apple, θα το έκανε η Xiaomi;

Αποδείχθηκε ότι τα πήγε καλύτερα από την Apple κι η μπερλίνα SU7 κυκλοφόρησε τον Μάρτιο. Αλλά οι νεοσύστατες EV εταιρείες EV αγωνίζονται να επιβιώσουν και συχνά δεν τα καταφέρνουν, με ορισμένες να χρεοκοπούν μετά την κυκλοφορία των πρώτων τους μοντέλων. Όπως η Fisker.

Λίγοι θεώρησαν ότι η Xiaomi θα είχε διαφορετική μοίρα, αλλά το SU7 αποδείχτηκε τρομερή επιτυχία. Είχε 5πλάσια επιτυχία από την προσδοκόμενη κι ο  τεχνολογικός κολοσσός βρήκε πόρους για να αυξήσει την παραγωγή ταχύτερα από το αναμενόμενο για να καλύψει τη ζήτηση.

Έχουμε ήδη δει μια τροποποιημένη έκδοση του SU7 να δοκιμάζεται στο Nürburgring, επιβεβαιώνοντας ότι η κινεζική αυτοκινητοβιομηχανία θα επεκτείνει τη γκάμα της και στις δυτικές αγορές. Όπου η σωστή οδική συμπεριφορά έχει μεγαλύτερη βαρύτητα από την Κίνα.

Ακολούθησαν αναφορές για αντίπαλο του Model Y με εμφάνιση που παραπέμπει σε  Ferrari Purosangue, με το λανσάρισμα να προγραμματίζεται για το επόμενο έτος. Ωστόσο, φρέσκα νέα από την Κίνα υποδηλώνουν ότι η Xiaomi δεν πρόκειται να παραμείνει EV κατασκευαστής όπως η Tesla, με ένα PHEV επίσης στα σκαριά. Θα είναι το τρίτο μοντέλο στην γκάμα της, με προγραμματισμένη κυκλοφορία το 2026.

Για πρώτη φορά, η Xiaomi εξετάζει το ενδεχόμενο προσθήκης ενός θερμικού κινητήρα σε ρόλο γεννήτριας. Αυτό θα της επιτρέψει να συρρικνώσει το πακέτο των μπαταριών και να μειώσει ακόμη περισσότερο το βάρος και την τιμή, καθιστώντας το νέο μοντέλο πιο προσιτό.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αλλά και προσελκύοντας όσους δεν είναι ακόμα έτοιμοι για ένα αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Το range-extender θα είναι ένα οικογενειακό μοντέλο, πιθανότατα ένα κόμπακτ crossover.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.