Το VW Golf δεν είναι ένα απλό αυτοκίνητο για την VW. Το μοντέλο που κλήθηκε να αντικαταστήσει τον θρυλικό Σκαραβαίο, έγινε ένα από τα μεγαλύτερα best-seller όχι μόνο του Wolfsburg αλλά και ολόκληρης της αυτοκίνησης.
Αδιάψευστος μάρτυρας οι 37 εκατομμύρια πωλήσεις στις οχτώ γενιές που αριθμεί το πιο πετυχημένο ευρωπαϊκό αυτοκίνητο της Ιστορίας. Το έργο του δεν ήταν καθόλου εύκολο. Ο Σκαραβαίος είχε γίνει συνώνυμο της μάρκας, από την πρώτη μέρα της κυκλοφορίας του. Βλέπετε, η γνώριμη διάταξη με κίνηση πίσω και κινητήρα πίσω αγαπήθηκε από το αγοραστικό κοινό, με τις 21,5 εκατομμύρια πωλήσεις του να πιστοποιούν την επιτυχία του.
Στα μέσα της δεκαετίας του ’70 όμως, η VW αποφάσισε να αλλάξει φιλοσοφία, φέρνοντας στην αγορά ένα μικρό χάτσμαπκ με κίνηση εμπρός και κινητήρα εμπρός. Συνταγή που είχε εφαρμοστεί ένα χρόνο νωρίτερα στα Scirocco και Passat. Η καλή μέρα φάνηκε από νωρίς στο Wolfsburg. Το Golf, προϊόν σχεδιασμού και ανάπτυξης του Giorgetto Giugiaro και του VW Design είχε ήδη φτάσει τις ένα εκατομμύριο τον Οκτώβριο του 1976.
Σύμφωνα με τη γερμανική φίρμα, από τις 29 Μαρτίου 1974 έως και σήμερα περισσότερα από 20 εκατομμύρια Golf έχουν κατασκευαστεί μόνο στο Wolfsburg. Τα 17 εκατομμύρια Golf που κατασκευάστηκαν μέχρι στιγμής εκτός Γερμανίας έχουν παραχθεί σε άλλα γερμανικά εργοστάσια καθώς και στο Βέλγιο, τη Βραζιλία, την Κίνα, τη Μαλαισία, το Μεξικό, τη Σλοβακία και τη Νότια Αφρική.
Πλέον, το VW Golf μετρά αντίστροφα για την ένατη γενιά του, η οποία για πρώτη φορά στην ιστορία θα μπαίνει στην πρίζα. Μέχρι τότε όμως, ας θυμηθούμε μερικές ημερομηνίες-σταθμούς για το VW Golf.
29 Μαρτίου 1974: Το πρώτο Golf βγαίνει από τη γραμμή συναρμολόγησης – Έναρξη της παραγωγής
8 Ιουλίου 1974:Το Golf διατίθεται σε εκθεσιακούς χώρους των αντιπροσωπειών της Volkswagen
5 Αυγούστου 1974: Ξεκινά η παράδοση του νέου Golf στους πελάτες