Το Xiaomi SU7 αποδείχθηκε μια απρόσμενη επιτυχία. Παρουσιάστηκε σχεδόν ταυτόχρονα με την είδηση ότι η Apple τα παρατάει μετά από 10 χρόνια προσπαθειών και προκάλεσε κρότο στην αγορά.
Αφενός αποτέλεσε την πρώτη προσπάθεια του κολοσσού που κυκλοφόρησε το πρώτο του κινητό τηλέφωνο το 2011. Αφετέρου, το Xiaomi SU7 είναι ένα ηλεκτρικό μοντέλο σε διαστάσεις Tesla Model S, που όμως πωλείται φθηνότερα από Model 3.
Παρουσιάστηκε επίσημα τον Μάρτιο και τον Απρίλιο παραδόθηκαν ήδη 7.058 μονάδες, ενώ τον Μάιο επιπλέον 8.630 τεμάχια. Τον Ιούνιο ταξινομήθηκαν περισσότερα από 10.000 οχήματα, με τις συνολικές πωλήσεις να ξεπερνούν τις 25.000 μονάδες.
Στόχος της εταιρείας είναι να παραδίδει τουλάχιστον 10.000 μονάδες κάθε μήνα. Ιδανικά, η Xiaomi θα ήθελε να ξεπεράσει τις 100.000 πωλήσεις μέχρι το τέλος του 2024.
Οι πρώτες 50.000 παραγγελίες έγιναν στα πρώτα 27′, με την τιμή του στην κινεζική αγορά να ξεκινά από τα €27.700. Τιμή χάρισμα για μια λιμουζίνα με μήκος πέντε μέτρα, έως 673 ίππους και με τόνους τεχνολογίας. Απολαύστε ένα Xiaomi SU7 να παρκάρει αυτόνομα σε ένα γκαράζ πολλαπλών επιπέδων στάθμευσης.
Δεδομένου του σχετικά σύντομου χρόνου από την κυκλοφορία του SU7, η Xiaomi έχει κάνει εξαιρετική δουλειά προσαρμοζόμενη στην έντονη ζήτηση. Τον περασμένο μήνα έκανε αλλαγές στη γραμμή παραγωγής, ώστε να μπορέσει να αντεπεξέλθει στη ζήτηση.
Στις 28 Ιουνίου μάλιστα, εγκαινίασε ένα πρόγραμμα που παρέχει δώρα σε όσους έχουν κάνει παραγγελία κι αντιμετωπίζουν χρόνους παράδοσης που υπερβαίνουν τους τρεις μήνες.
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι Κινέζοι δεν εφησυχάζουν στην επιτυχία τους. Πρωτότυπα Xiaomi SU7 γυρνούν το Nürburgring για να τελειοποιήσουν τα δυναμικά τους χαρακτηριστικά. Ώστε να γίνουν πιο ανταγωνιστικά και στις πιο απαιτητικές δυτικές αγορές.
Το ικανό ηλεκτρικό μοντέλο επιβεβαιώθηκε από επίσημα χείλη πως θα έρθει και στην Ελλάδα.