Η ιταλική φίρμα άνοιξε τις παραγγελίες για το νέο αγωνιστικό της «όπλο» στα ράλι, τη Lancia Ypsilon Rally 4 HF και θα κοστίζει από €74.500.
Με τον πρωταθλητή του WRC, Miki Biasion, να έχει συμβάλλει ενεργά στην εξέλιξη του νέου μοντέλου. Τόσο στο αγωνιστικό με τον κινητήρα εσωτερικής καύσης των 212 ίππων, τη Ypsilon Rally 4 HF. Όσο και στην ηλεκτρική έκδοση δρόμου των 240 ίππων — ή ίσως και 280, αν έχει τις ίδιες ρυθμίσεις με την Alfa Romeo Junior.
Κι οι δύο εκδόσεις είναι προσθιοκίνητες και βασίζονται στην ίδια πλατφόρμα που συναντάμε στο Peugeot 208 και στο Opel Corsa. Αλλά η Ypsilon Rally 4 HF διαθέτει 3κύλινδρο τούρμπο κινητήρα 1,2 λίτρων απόδοσης 212 ίππων, που συνδυάζεται με 5άρι μηχανικό κιβώτιο και μπλοκέ διαφορικό.
Η Lancia δεν έχει αποκαλύψει νούμερα επιδόσεων για το αγωνιστικό της μοντέλο, το οποίο εδώ εμφανίζεται σε δράση στην πίστα δοκιμών του Balocco. Γνωρίζουμε όμως ότι το ηλεκτρικό θα μπορεί να επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 5,8”.
Η Rally 4 πήρε το όνομά της από την κατηγορία στην οποία θα συμμετέχει. Αλλά εκτός από τη διάθεση του αυτοκινήτου για αγώνες ράλι σε όλο τον κόσμο, η Lancia φιλοξενεί επίσης το Trofeo Lancia Rally.
Θα λάβει χώρα σε έξι αγώνες του Ιταλικού Πρωταθλήματος Ράλι του 2025. Ο νικητής θα λάβει χρηματικό έπαθλο €300.000 και θα οδηγήσει την εργοστασιακή Ypsilon Rally 4 HF της ομάδας Lancia Corse HF στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι του 2026.
Ο Ιταλός θρύλος των ράλι Miki Biasion κέρδισε το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι το 1983 με μία 037 και το WRC το 1988 και το 1989 στο τιμόνι μιας Integrale. «Αν ονειρευόσασταν μια πίστα ως παιδί, ονειρευόσασταν ένα μοντέλο της Ferrari. Αλλά αν ονειρευόσασταν να γίνετε οδηγός ράλι, τότε ονειρευόσασταν τη Lancia», δήλωσε ο Biasion στο δυναμικό λανσάρισμα της Rally 4.
«Η κληρονομιά των νικών και των αγώνων της Lancia επέστρεψε κι είμαι χαρούμενος που είμαι μέρος όλου αυτού».