Ανοδικές τάσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις της Toyota στην Γηραιά Ήπειρο, βαδίζοντας προς το πρώτο μισό του 2024, με τον ιαπωνικό κολοσσό να μειώνει την απόσταση από την πρωτοπόρο VW. Χωρίς μάλιστα η κορυφή στην Ευρώπη να είναι αυτοσκοπός για τους Ιάπωνες.
Σύμφωνα με τον CEO της Toyota Europe, Yoshihiro Nakata τόνισε πως προτεραιότητα της μάρκας είναι η δημιουργία ενός βιώσιμου επιχειρηματικού πλάνου, καθώς η Toyota προχωρά κανονικά προς την κατεύθυνση της ανθρακικής ουδετερότητας. Εξελίσσοντας παράλληλα με τα μοντέλα εσωτερικής καύσης, PHEV και αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις.
Προς αυτή τη κατεύθυνση μάλιστα, η Toyota προχώρησε σε μια σημαντική ανακάλυψη. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες που εργάζονται στο κέντρο R&D της Toyota στην Ιαπωνία ανέπτυξαν μια νέα μέθοδο, που αναπληρώνει ένα μέρος της χωρητικότητας γερασμένων μπαταριών ιόντων λιθίου.
Σύμφωνα με τους επιτελείς της Toyota, η νέα αυτή τεχνική επιτρέπει την αναπλήρωση έως και του 80% της χαμένης χωρητικότητας, δίνοντας στην ουσία έναν νέο κύκλο ζωής σε παλιές μπαταρίες, που έχουν φθαρεί από τις αλλεπάλληλες φορτίσεις. Σε περιπτώσεις βλάβης ή δομικών αστοχιών, η μέθοδος αυτή, τουλάχιστον προσώρας δεν μπορεί να προσφέρει κάποια λύση.
Μετά από αυτή τη σύντομη παρένθεση, επανερχόμαστε στις πωλήσεις. Μέχρι στιγμής, η Toyota βλέπει τις πωλήσεις της να είναι ανεβασμένες κατά 17% φτάνοντας τις 324.457 μονάδες, τη στιγμή που η VW που βρίσκεται στην κορυφή, καταγράφει σταθερή πορεία με 445.226 μονάδες.
Θυμίζουμε πως συνολικά το 2023, η Toyota ταξινόμησε στην Ευρώπη 828.484, με τις ταξινομήσεις της VW να ανέρχονται σε 1,36 εκατομμύρια. Το απόλυτο best-seller της Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το υβριδικό Yaris Cross, το οποίο πρόσφατα ξεπέρασε το VW T-Roc, παίρνοντας τα σκήπτρα στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς.
Σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική φίρμα, πέρα από τα Yaris, CH-R και Corolla αναδεικνύεται και το Aygo X, καθώς είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης, πίσω μόνο από το FIAT Panda. Μάλιστα, ο Nakata τόνισε πως το σενάριο υβριδικής έκδοσης για το Aygo X είναι υπαρκτό, με την προϋπόθεση ότι η τιμή θα παραμείνει σε ανταγωνιστικά επίπεδα.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.