Ανοδικές τάσεις παρατηρούνται στις πωλήσεις της Toyota στην Γηραιά Ήπειρο, βαδίζοντας προς το πρώτο μισό του 2024, με τον ιαπωνικό κολοσσό να μειώνει την απόσταση από την πρωτοπόρο VW. Χωρίς μάλιστα η κορυφή στην Ευρώπη να είναι αυτοσκοπός για τους Ιάπωνες.

Σύμφωνα με τον CEO της Toyota Europe, Yoshihiro Nakata τόνισε πως προτεραιότητα της μάρκας είναι  η δημιουργία ενός βιώσιμου επιχειρηματικού πλάνου, καθώς η Toyota προχωρά κανονικά προς την κατεύθυνση της ανθρακικής ουδετερότητας. Εξελίσσοντας παράλληλα με τα μοντέλα εσωτερικής καύσης, PHEV και αμιγώς ηλεκτρικές προτάσεις.

Προς αυτή τη κατεύθυνση μάλιστα, η Toyota προχώρησε σε μια σημαντική ανακάλυψη. Συγκεκριμένα, οι επιστήμονες που εργάζονται στο κέντρο R&D της Toyota στην Ιαπωνία ανέπτυξαν μια νέα μέθοδο, που αναπληρώνει ένα μέρος της χωρητικότητας γερασμένων μπαταριών ιόντων λιθίου.

Σύμφωνα με τους επιτελείς της Toyota, η νέα αυτή τεχνική επιτρέπει την αναπλήρωση έως και του 80% της χαμένης χωρητικότητας, δίνοντας στην ουσία έναν νέο κύκλο ζωής σε παλιές μπαταρίες, που έχουν φθαρεί από τις αλλεπάλληλες φορτίσεις. Σε περιπτώσεις βλάβης ή δομικών αστοχιών, η μέθοδος αυτή, τουλάχιστον προσώρας δεν μπορεί να προσφέρει κάποια λύση.

Μετά από αυτή τη σύντομη παρένθεση, επανερχόμαστε στις πωλήσεις. Μέχρι στιγμής, η Toyota βλέπει τις πωλήσεις της να είναι ανεβασμένες κατά 17% φτάνοντας τις 324.457 μονάδες, τη στιγμή που η VW που βρίσκεται στην κορυφή, καταγράφει σταθερή πορεία με 445.226 μονάδες.

Θυμίζουμε πως συνολικά το 2023, η Toyota ταξινόμησε στην Ευρώπη 828.484, με τις ταξινομήσεις της VW να ανέρχονται σε 1,36 εκατομμύρια. Το απόλυτο best-seller της Toyota στην ευρωπαϊκή αγορά είναι το υβριδικό Yaris Cross, το οποίο πρόσφατα ξεπέρασε το VW T-Roc, παίρνοντας τα σκήπτρα στην πιο ανταγωνιστική κατηγορία της ευρωπαϊκής αγοράς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σημαντικό μοντέλο για την ιαπωνική φίρμα, πέρα από τα YarisCH-R και Corolla αναδεικνύεται και το Aygo X, καθώς είναι το δεύτερο πιο δημοφιλές αυτοκίνητο πόλης, πίσω μόνο από το FIAT Panda. Μάλιστα, ο Nakata τόνισε πως το σενάριο υβριδικής έκδοσης για το Aygo X είναι υπαρκτό, με την προϋπόθεση ότι η τιμή θα παραμείνει σε ανταγωνιστικά επίπεδα.