Μια ακόμα σημαντική διάκριση για την Toyota, με την ιαπωνική φίρμα να παραμένει και φέτος η αυτοκινητοβιομηχανία με τη μεγαλύτερη χρηματιστηριακή αξία, βάσει της λίστας «Best Global Brands» της Interbrand.
O ιαπωνικός κολοσσός παρέμεινε όπως και πέρυσι στην έκτη θέση των πιο πολύτιμων brand ανεξαρτήτως κατηγορίας πίσω από εταιρείες όπως οι Apple, Microsoft, Google, Amazon και Samsung. Είδε όμως τη χρηματιστηριακή της αξία να ανεβαίνει από τα 64,5 στα 66 δισ. ευρώ.
Η επιτυχία αυτή, σύμφωνα με τα στελέχη της Interbrand οφείλεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στην αξιοπιστία, την ποιότητα αλλά και την καινοτομία των μοντέλων της εταιρείας. «Η Toyota δεν έχει απλά τη φήμη της αξιόπιστης και καινοτόμου μάρκας. Αλλά αποδεικνύει στην πράξη την αξιοπιστία και την καινοτομίας της, ενισχύοντας ακόμα περισσότερο αυτά τα χαρακτηριστικά. Καταφέρνοντας έτσι όχι μόνο να χτίζει αλλά και να διατηρεί μακροπρόθεσμες σχέσεις εμπιστοσύνης με τους πελάτες της. Επιπροσθέτως προσφέρει μια πληθώρα προτάσεων που μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες των καταναλωτών» τόνισαν στελέχη της συμβουλευτικής.
Στην όγδοη θέση (από την έβδομη της περσινής λίστας) βρίσκεται η Mercedes-Benz, ο πρώτος ευρωπαίος κατασκευαστής της λίστας με αποτίμηση στα 54 δισ. ευρώ. Την παρουσίασε της στην πρώτη δεκάδα διατήρησε και η BMW, στη δέκατη θέση, με αξία στα 47,6 δισ. ευρώ.
Πολύ κοντά στην πρώτη δεκάδα βρίσκεται και η Tesla, στη 12η θέση, με αξία 41,7 δισ. ευρώ. Στην λίστα υπάρχουν αρκετές ακόμα αυτοκινητοβιομηχανίες, όπως οι Honda (26η θέση), Hyundai (30η θέση), Porsche (43η θέση), Audi (45η θέση), VW (49η θέση), Ford (56η θέση), Nissan (59η θέση), Ferrari (62η θέση), Kia (86η θέση) και Range Rover (96η θέση). Με την βρετανική φίρμα να περιλαμβάνεται στην λίστα για πρώτη φορά.