Τα επίσημα στοιχεία του ΣΕΑΑ αναφορικά με τις πωλήσεις του διαστήματος Ιανουάριος-Σεπτέμβριος 2024 στην Ελλάδα δείχνουν πως οι καταναλωτές ανανεώνουν την ψήφο εμπιστοσύνης τους προς την Toyota. Και μπορεί η κορυφή επί της ουσίας να έχει κλειδώσει, ωστόσο η μάχη της 2ης θέσης παραμένει ορθάνοιχτη.

Από τον Ιανουάριο μέχρι και τον Σεπτέμβριο, η Toyota έχει πουλήσει στην ελληνική αγορά 18.931 αυτοκίνητα. Νούμερο που ισοδυναμεί με μερίδιο αγοράς της τάξης του 17,5%. Χαρακτηριστικό της απόλυτης κυριαρχίας της Toyota το γεγονός πως οι εταιρείες που βρίσκονται στις θέσεις δύο και τρία έχουν ταξινομήσει αθροιστικά λιγότερα αυτοκίνητα από τον ιαπωνικό κολοσσό.

Ο λόγος για τις Suzuki και Peugeot. Με την πρώτη να έχει δώσει πινακίδες σε 8.782 νέα μοντέλα (μερίδιο αγοράς 8,1%). Η Suzuki καταγράφει 3.710 περισσότερες ταξινομήσεις (άνοδος 73%) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, ένα νούμερο αν μη τι άλλο εντυπωσιακό. Με τους Γάλλους να ακολουθούν καταπόδας με 8.680 ταξινομήσεις (μερίδιο αγοράς 8%). Σε μια μάχη που φαίνεται πως θα μας απασχολήσει μέχρι και το τέλος του έτους.

Στην 4η θέση βρίσκεται η Hyundai με 7.346 πωλήσεις, με τη Citroën/DS να ακολουθεί από κοντά με 7.192 ταξινομήσεις στην 5η θέση. Opel (5.472), FIAT (4.702), Bmw (4.667), VW (4.503), Kia (3.934) και Nissan (3.370) συμπληρώνουν την πρώτη 10άδα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ως προς τις κινεζικές φίρμες, η MG είναι απόλυτη κυρίαρχος, με 2.346 ταξινομήσεις και μερίδιο αγοράς 2,3%, με την BYD να ακολουθεί με 474. Στα αξιοσημείωτα το γεγονός ότι έχουν ταξινομηθεί δύο ολοκαίνουργιες Ferrari, μια Lamborghini. Συνολικά έχουν ταξινομηθεί 108.035 νέα μοντέλα, ποσοστό αυξημένο κατά 3,4% (104.510) σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2023.