Η Ferrari Enzo ντεμπουτάρισε πριν από 20 χρόνια, το 2002, πριν ακόμα το μαύρο ματ γίνει μόδα στα σπορ αυτοκίνητα. Ωστόσο, ένα κομμάτι αυτού του σούπερκαρ από το Maranello βάφτηκε εργοστασιακά και παραδόθηκε σε αυτό το χρώμα.
Και δημοπρατείται από τον οίκο RM Sotheby’s, με τους ενδιαφερόμενους να ξεκινούν τα «χτυπήματα» από την προσεχή Δευτέρα, 5 Δεκεμβρίου.
Σε αντίθεση με τη μυθική F40, η Ferrari Enzo δεν ήταν διαθέσιμη μόνο σε κόκκινο χρώμα. Με ατμοσφαιρικό κινητήρα V12 με 660 άλογα, η διαθέσιμη παλέτα περιελάμβανε το κίτρινο, το γκρι, το μεταλλικό μαύρο, το λευκό και το μπλε. Αλλά επίσημα το μαύρο ματ δεν ήταν ποτέ μία από τις επιλογές που προσφέρονταν.
Ωστόσο, η συγκεκριμένη Ferrari Enzo βάφτηκε επί παραγγελία μαύρη ματ, αφήνοντας τελικά τη γραμμή παραγωγής του εργοστασίου στις 15 Οκτωβρίου του 2004. Και θα δημοπρατηθεί διαδικτυακά από τις 5 έως τις 7 Δεκεμβρίου από τον οίκο RM Sotheby’s.
Προφανώς, ο ιδιοκτήτης που έδωσε αυτή την παραγγελία -και έγινε αποδεκτή- δεν ήταν όποιος κι όποιος. Που σημαίνει ότι αγόραζε συχνά πυκνά από το μοντενέζικο «μαγαζί» του Cavallino Rampante. Για του λόγου το ασφαλές επρόκειτο για μέλος της βασιλικής οικογένειας του Σουλτανάτου του Μπρουνέι που κατέχει τη μεγαλύτερη συλλογή μοναδικών Ferrari στον κόσμο.
Έτσι, η κατά τα λοιπά ψηλομύτα -και όχι άδικα- κατασκευάστρια σούπερκαρ δύσκολα θα μπορούσε να αρνηθεί να ικανοποιήσει αυτό το αίτημα. Ακόμα κι αν τα ματ χρώματα ήταν πριν από δύο δεκαετίες ασυνήθιστα και χρωματικές επιλογές για πιο καγκούρικες κατασκευές.
Από τις 400 Ferrari Enzo που κατασκευάστηκαν, αυτή με τον αριθμό πλαισίου 136069 είναι επομένως ένα πολύ ιδιαίτερο και σπάνιο μοντέλο. Ειδικά δεδομένου ότι το εσωτερικό της είναι ντυμένο επίσης στα μαύρα, με μόνο το κόκκινο φόντο των καντράν του πίνακα οργάνων να δίνει λίγο χρώμα στο εσωτερικό. Να σημειώσουμε επίσης ότι στην καμπίνα υπάρχει ακόμη μια ιδιαίτερη παραγγελία, με τα μπάκετ να είναι λιγότερο στενά από το συνηθισμένο…