Οι τελευταίοι μήνες του 2024 ήταν χωρίς αμφιβολία έντονοι και γεμάτοι κλυδωνισμούς για την VW. Απεργίες, συμβιβασμοί με τα συνδικάτα και γενικότερα μια περιρρέουσα ατμόσφαιρα που έδειχνε πως το Wolfsburg βρίσκεται σε κρίση.
Τα προβλήματα προφανώς και δεν έχουν λυθεί εν μια νυκτί, ωστόσο ο γερμανικός κολοσσός φαίνεται πως με την αυγή του 2025 σχεδιάζει τη δική του αντεπίθεση με φόντο τον κινεζικό ανταγωνισμό και την ηλεκτροκίνηση.
Σημείο αναφοράς αναμένεται να αποτελέσει το νεότευκτο VW ID.2, όπως άλλωστε επιβεβαίωσε ο επικεφαλής πωλήσεων της εταιρείας, Martin Sander. Το μικρότερο μοντέλο της οικογένειας ID. θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο του, καλώς εχόντων των πραγμάτων το 2026 και θα λογίζεται ως η πιο προσιτή οικονομικά πρόταση στην γκάμα του Γερμανού κατασκευαστή. Κι αυτό γιατί στόχος της φίρμας είναι η τιμή του να κινείται γύρω από τις €25.000.
Πέραν όμως του ID.2 η VW φαίνεται πως επεξεργάζεται και το σχέδιο της κατασκευής ενός ακόμα πιο προσιτού EV, με τιμή κοντά στις €20.000, θέλοντας με αυτόν το τρόπο να στοχεύσει σε ακόμα μεγαλύτερο μερίδιο υποψήφιων πελατών. Επιπροσθέτως, η πορεία των ηλεκτρικών μοντέλων της VW φαίνεται πως είναι ανοδική, σε χώρες όπως η Γερμανία και η Νορβηγία, όπου και ξεπέρασαν την Tesla καταλαμβάνοντας την πρώτη θέση στις πωλήσεις των EV. Ευχάριστα ήταν τα νέα και όσον αφορά το ID.7, μιας και η ηλεκτρική μπερλίνα της εταιρείας ξεπέρασε σε πωλήσεις το VW Passat στην Ευρώπη. Όπως λέει ο Sander, η αντίληψη του κόσμου για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα σιγά-σιγά αλλάζει καθώς και η αυτονομία τους μεγαλώνει αλλά και ο χρόνος αναμονής για την φόρτιση μειώνεται αισθητά. Ακόμη, μέχρι το 2030, τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα SSP θα αποκτήσουν ακόμα πιο προηγμένα τεχνικά χαρακτηριστικά, ενώ θα υποστηρίζουν και δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης. Παράλληλα, μέσα στο έτος, η εταιρεία θα λανσάρει το ανανεωμένο Polo, που θα αποκτήσει για πρώτη φορά ήπια υβριδική τεχνολογία, αλλά και το νέο T-Roc.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.