ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Volkswagen ID.7 GTX, έρχεται το 4θυρο αδερφάκι του Tourer

Το ισχυρότερο στέισον του Wolfsburg, ever. H αντίστοιχη μπερλίνα διαθέτει τετρακίνηση από δύο κινητήρες 340 ίππων

Volkswagen ID.7 GTX, έρχεται το 4θυρο αδερφάκι του Tourer

Το Volkswagen ID.7 GTX κατέφτασε ως η σπορτίφ παραλλαγή της λιμουζίνας ID.7. Με 340 ίππους από δύο ηλεκτρομοτέρ, υπόσχεται 0-100 σε λιγότερα από 6” και φουλάρισμα 10-80% σε λιγότερα από 30′.

Πάνε περίπου τρεις μήνες από τότε που παρουσιάστηκε το ID.7 GTX Tourer και τώρα ήρθε η σειρά της ομοζυγωτικής μπερλίνας. Τα δύο μοντέλα μοιράζονται ακριβώς τα ίδια μηχανικά μέρη, οπότε είναι καθαρά θέμα προσωπικού γούστου τι θα επιλέξετε. Άπτεται της αισθητικής του αμαξώματος και τις μεταφορικές σας ανάγκες.

Μέχρι τώρα, το ID.7 ήταν διαθέσιμο με έναν ηλεκτροκινητήρα 286 ίππων και 550 Nm, που κινεί τους πίσω τροχούς. Ωστόσο, η έκδοση GTX προσθέτει έναν μπροστινό κινητήρα που βελτιώνει την πρόσφυση κι ανεβάζει τη συνολική ισχύ στους 340 ίππους.

Όχι και τεράστια αύξηση ισχύος κι είναι βέβαιο ότι θα απογοητεύσει όποιον ήλπιζε ότι το περσινό πρωτότυπο ID.X Performance των 558 ίππων θα έμπαινε στην παραγωγή.  Οπότε μην περιμένετε έναν ανταγωνιστή του Tesla Model 3 Performance. Όχι πως του λείπει το «γκάζι». Η VW λέει ότι το σπριντ στα 100 km/h διαρκεί «λιγότερο από 6”», έναντι 6,5” για την πισωκίνητη έκδοση.

Ο μέγιστος ρυθμός φόρτισης στα 200 kW τοποθετεί το ID.7 GTX στον μέσο όρο της κατηγορίας, αλλά εξακολουθεί να είναι καλύτερο από το μέγιστο των 175 kW που προσφέρουν άλλα ID. Επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να γεμίζουν τη μπαταρία των 86 kWh από το 10 στο 80% σε «σημαντικά λιγότερα από 30’».

Όπως και στο Tourer, τα στιλιστικά στοιχεία που προστέθηκαν από την ομάδα σχεδιασμού της VW για να ξεχωρίσουν το GTX από τα ταπεινότερα ID.7 είναι διακριτά αλλά ήπια. Δεν υπάρχει η μεγάλη αεροτομή πίσω ή το μπροστινό σπόιλερ που είδαμε στο ID.X Performance.

Από το εργοστάσιο, θα προσφέρεται με ζάντες 20 ιντσών, αλλά αν βάλετε το χέρι στην τσέπη, μπορείτε να τις αναβαθμίσετε σε 21. Μικρά σήματα GTX κοσμούν το αμάξωμα κάτω από τους καθρέφτες, ενώ η οροφή, οι κολώνες κι οι ζάντες σε μαύρο χρώμα τονίζουν τον σπορτίφ χαρακτήρα.

Στο εσωτερικό, στον βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ο φωτισμός των 30 χρωμάτων που θα πληρώσετε επιπλέον σε ένα κανονικό ID.7.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.