Αυτή η μελέτη που ανατέθηκε από τη βρετανική ΜΚΟ Energy and Climate Intelligence Unit (ECIU), έδειξε ότι η έλλειψη ενημέρωσης για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί ένα πραγματικό και σοβαρό ζήτημα.
Συνολικά, 1.000 οδηγοί αυτοκινήτων με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη ή ντίζελ) απάντησαν σε δέκα ερωτήσεις σχετικά με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ερωτήσεις που περιελάμβαναν κυρίως ανακριβείς ή εσφαλμένες πληροφορίες που επαναλαμβάνονται από ορισμένα μέσα ενημέρωσης.
Η έρευνα διαπίστωσε ότι η παραπληροφόρηση σχετικά με την ηλεκτροκίνηση δεν είναι μύθος. Η πλειονότητα των οδηγών που ερωτήθηκαν (57%) απάντησαν σωστά μόνο σε δύο από τις δέκα ερωτήσεις που τέθηκαν. Το 90% από αυτούς απάντησε σωστά σε λιγότερες από τις μισές ερωτήσεις. Τέλος, το 23% των χρηστών θερμικών αυτοκινήτων που ερωτήθηκαν απάντησαν λάθος σε ολόκληρο το ερωτηματολόγιο.
Αναλυτικότερα, το 62% των ερωτηθέντων πιστεύει ότι η χρήση ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι πιο ακριβή. Μόνο το 14% των Βρετανών ερωτηθέντων ήταν σε θέση να αναγνωρίσει ότι η χρήση ενός ηλεκτρικού είναι λιγότερο δαπανηρή από τη χρήση ενός αντίστοιχου με κινητήρα εσωτερικής καύσης. Επίσης, το 41% των οδηγών βενζινοκίνητων αυτοκινήτων πιστεύει (λανθασμένα*) ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα είναι πιο πιθανό να πιάσουν φωτιά από τα βενζινοκίνητα. Μόνο το 24% των ερωτηθέντων γνώριζε ότι αυτό είναι ψευδές.
Περισσότεροι από τους μισούς των ερωτηθέντων (59%) πιστεύουν ότι το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας του Ηνωμένου Βασιλείου «δεν θα μπορεί να αντιμετωπίσει» την ηλεκτροδότηση του στόλου αυτοκινήτων της Βρετανίας.