Θα πρέπει να ξέρετε πως η κάθε εποχή χρειάζεται το δικό της χειρισμό όσον αφορά το αυτοκίνητο.
Για παράδειγμα, ο χειμώνας είναι μια απαιτητική εποχή για τον κόσμο των αυτοκινήτων. Θέτει τις δικές του προκλήσεις και στους οδηγούς και στα οχήματα.
Αυτό ισχύει, βέβαια, και για το καλοκαίρι που έχεις τις δικές του συνθήκες.
Αν θες, λοιπόν, να γλιτώσεις αχρείαστα έξοδα από το αυτοκίνητο θα πρέπει να το θωρακίσεις και να το προστατέψεις. Θα πρέπει σίγουρα να κάνεις στον συχνό έλεγχο καλής λειτουργίας φρένων, ελαστικών, μπαταρίας και υγρών.
Και υαλοκαθαριστήρων φυσικά.
Σχετικά με τις απαιτήσεις του χειμώνα το Business Insider ρώτησε δύο ειδικούς, τον Harry Haynes της Pep Boys και τον Woody Rogers της Tire Rack ποια είναι η απαραίτητη κίνηση το χειμώνα.
Αυτό που απάντησαν και οι δύο είναι ότι πρέπει να κρατάμε το ρεζερβουάρ γεμάτο τουλάχιστον ως τη μέση.
Πιο συγκεκριμένα θα πρέπει να είναι τουλάχιστον μισογεμάτο για ένα αυτοκίνητο που κυκλοφορεί στην πόλη και εντελώς γεμάτο για εκτός δρόμου αυτοκίνητα.
Και υπάρχει μια εξήγηση γι’ αυτό. Όταν υπάρχει πολύς άδειος χώρος στο ντεπόζιτο, η υγρασία αρχίζει και συσσωρεύεται στο εσωτερικό.
Και περνά από τον κινητήρα καθώς αναμειγνύεται με το καύσιμο, προσθέτοντας αχρείαστη καταπόνηση στα μηχανικά μέρη. Επίσης, αν τυχόν η υγρασία παγώσει από τις χαμηλές θερμοκρασίες, το γεγονός μπορεί να καταλήξει ακόμα και σε βλάβη.
Γι’ αυτό και προτείνουν να γεμίζουμε το ντεπόζιτο στο αυτοκίνητο όσο το δυνατόν περισσότερο τον χειμώνα.
Αν μάλιστα δεν το οδηγούμε συχνά, το παρκάρουμε με πλήρως γεμάτο ρεζερβουάρ.
Τα ίδια ακριβώς ισχύουν και την αντίθετη με το χειμώνα εποχή, το καλοκαίρι. Είναι, λοιπόν, η βασική κίνηση που πρέπε να προσέχεις στο αυτοκίνητο.