Η κινεζική Xiaomi Corp ανακοίνωσε χθες ότι στοχεύει να παραδώσει 130.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα μέχρι το τέλος του 2024, αναθεωρώντας για τρίτη φορά μέσα στη χρονιά τον στόχο της.
Ο CEO της εταιρείας, Lei Jun, δήλωσε μέσω των κοινωνικών δικτύων ότι η Xiaomi αύξησε τον στόχο παραδόσεων από τον προηγούμενο στόχο των 120.000 αυτοκινήτων, λόγω της συνεχούς αύξησης της ζήτησης. Ο νέος αριθμός είναι επίσης σημαντικά υψηλότερος από τον αρχικό στόχο των 76.000 αυτοκινήτων που είχε ανακοινωθεί όταν το πρώτο ηλεκτρικό σεντάν της εταιρείας, το SU7, κυκλοφόρησε στις αρχές του έτους.
Το SU7, που παρουσιάστηκε τον Μάρτιο, φέρει σχεδιαστικά στοιχεία εμπνευσμένα από την Porsche και διατίθεται σε τιμές που ξεκινούν κάτω από τα 30.000 δολάρια, 4.000 δολάρια χαμηλότερα από το βασικό μοντέλο του Tesla Model 3 στην Κίνα. Η στρατηγική αυτή βοήθησε τη Xiaomi να εισέλθει δυναμικά σε μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.
Για να ανταποκριθεί στη ζήτηση, η Xiaomi διπλασίασε τις παραγωγικές βάρδιες από τον Ιούνιο. Παράλληλα, παρουσίασε νέες εκδόσεις του SU7, όπως το μοντέλο Performance, το οποίο διαθέτει ισχυρότερο ηλεκτροκινητήρα και αναβαθμισμένες τεχνολογίες, συνεχίζοντας να ενισχύει τη θέση της στην αγορά.