ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Παραμορφώσεις: «+6% ο εμπορικός τζίρος τα εφετινά Χριστούγεννα» λένε τα κανάλια! Μείον τον πληθωρισμό συν τις αυξήσεις τιμών ίσον -10%...
prodeals

Xiaomi, ονειρικό 2024 με 135.000 πωλήσεις, πλώρη για 300.000

Η πρώτη της χρονιά μοιάζει βγαλμένη από τα παραμύθια, αν σκεφτεί κανείς ότι πουλάει μόνο ένα μοντέλο σε μία αγορά

Xiaomi, ονειρικό 2024 με 135.000 πωλήσεις, πλώρη για 300.000

Πριν ένα χρόνο, ο Lei Jun είχε εμφανιστεί σε κρατικό τηλεοπτικό σταθμό της Κίνας κι απηύθυνε ένα απλό περιεκτικό μήνυμα στις παραδοσιακές αυτοκινητοβιομηχανίες: «Ήρθαμε για να μείνουμε»! Ο ιδρυτής και πρόεδρος της Xiaomi δεν αστειευόταν και καταπώς φαίνεται, είχε απόλυτο δίκιο.

Ένα χρόνο μετά, το 2024 αποδείχθηκε ονειρικό για τον τεχνολογικό κολοσσό. Γνωρίσαμε την Xiaomi κυρίως από τα κινητά της τηλέφωνα, αλλά όταν αποφάσισε να μπει στην αυτοκινητοβιομηχανία, πολλά φρύδια ανασηκώθηκαν. Σε έναν σημειολογικό συγχρονισμό, τη στιγμή που η Apple τα παρατούσε μετά από 10 χρόνια και $10 δισεκατομμύρια στον Καιάδα, η Xiaomi έκανε το μεγάλο μπαμ. Με τον CEO της να δηλώνει ότι έχει χάσει τον ύπνο του. Όχι γιατί τα αυτοκίνητά του θα έμεναν απούλητα, αλλά γιατί δεν ήξερε πώς θα εξυπηρετούσε τη ζήτηση.

Η πραγματικότητα ξεπέρασε κάθε του προσδοκία, με τη ζήτηση να είναι 5πλάσια από την αναμενόμενη. Όχι μόνο κατάφερε να βρει λύση στο πρόβλημα και να αυξήσει την παραγωγή, αλλά στον πρώτο χρόνο λειτουργίας της, η κινεζική start-up ταξινόμησε πιο πολλά αυτοκίνητα από αυτά που προσδοκούσε στα πιο τρελά της όνειρα.

Οι παραδόσεις ξεκίνησαν τον Μάρτιο. Κι όταν τον Ιούνιο παρέδωσε για πρώτη φορά πάνω από 10.000 SU7, ο στόχος ορίστηκε στο 6ψήφιο νούμερο μέχρι το τέλος του έτους. Με τον τελικό απολογισμό να είναι ακόμα ανώτερος: Το 2024 ταξινομήθηκαν 135.000 SU7, με τον στόχο του 2025 να είναι ακόμα πιο φιλόδοξος. Η Xiaomi ευελπιστεί να πωλήσει 300.000 αυτοκίνητα τη χρονιά που ξεκίνησε χτες.

Αν κατάφερε τέτοιες πωλήσεις διαθέτοντας αποκλειστικά σεντάν μόνο στην κινεζική αγορά, ένα SUV θα της τονώσει περαιτέρω τις πωλήσεις. Και πράγματι, το YU7 αποτελεί ένα ψηλωμένο SU7 κι αντλεί σχεδιαστικά στοιχεία από τη Ferrari Purosangue. Αναμένεται στα μέσα του 2025.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Εκτός από τις πωλήσεις, η κινεζική εταιρεία προκάλεσε σάλο και με τον εκρηκτικό SU7 Ultra των 1.548 ίππων. Η έκδοση παραγωγής ξεκινά από τις €105.000, τιμή «σκότωμα» για τέτοιες επιδόσεις. Και δεν πάει καλά μόνο στην ευθεία: Ένα πρωτότυπο γύρισε το Nürburgring σε 6’ 46” 874. Πάντως, η Xiaomi δεν έχει επ’ουδενί καθιερώσει την παρουσία της. Αυτή τη στιγμή «καίει» χρήματα για να γίνει γνωστή. Κάθε SU7 που πωλείται τη ζημιώνει κατά €8.700.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.