Πάνω από τρεις ποσοστιαίες μονάδες κέρδισε η ΔΕΗ τον Ιούνιο στην αγορά ηλεκτρισμού, κάτι που πιστώνεται η εμπορική πολιτική της. Η Επιχείρηση- όπως τον Ιούλιο, έτσι και τον Ιούνιο- είχε τη φθηνότερη κιλοβατώρα στα πράσινα τιμολόγια, με αποτέλεσμα να φύγουν καταναλωτές από τους ιδιώτες προμηθευτές και να μετακινηθούν στη ΔΕΗ. Κάτι που -λίγο ως πολύ- στελέχη της αγοράς το είχαν προβλέψει λόγω των μεγάλων διαφορών στις χρεώσεις ηλεκτρικής ενέργειας. Έτσι, το μερίδιο αγοράς της εταιρείας ανέβηκε κατά 3,18 μονάδες και έφτασε στο 52,23%, από 49,05%, ενώ οι ιδιώτες πάροχοι -που επέλεξαν τον προηγούμενο μήνα μία πιο επιθετική εμπορική πολιτική- είδαν το μερίδιό τους να μικραίνει. Σύμφωνα με τα στοιχεία του Χρηματιστηρίου Ενέργειας, η Protergia έπεσε στο 15,05% (από 17,14% τον Μάιο), ο ΗΡΩΝ στο 11,24% ( από 12,30%), η Elpedison στο 6,14% από 6,18%) και η NRG στο 5,58% (από 5,86%). Η εμπιστοσύνη που τρέφουν οι καταναλωτές για την ΔΕΗ είναι μεγάλη, ο έρωτας κρατάει χρόνια και απόδειξη είναι ότι οι πελάτες διστάζουν να φύγουν από τη ΔΕΗ ακόμη και όταν διαπιστώνουν ότι το πράσινο τιμολόγιο -στο οποίο μετακινήθηκαν από αρχές του έτους- είναι από τα ακριβότερα της υπόλοιπης χρωματικής παλέτας (κίτρινα και μπλε).