Ο Γ.Τράγκας απαντά για το Σπίτι του ηθοποιού παραθέτοντας και έγγραφα.
Τι μου είπαν σήμερα ο κ. Παλαιολόγος και η κ. Νικολαίδη – Τα έγγραφα της ντροπής
Σήμερα το πρωί το κείμενο αυτό δίνεται στη δημοσιότητα, σε απάντηση όσων πληρωμένων κονδυλοφόρων έσπευσαν να διαψεύσουν τις καταγγελίες μου για τις πιέσεις που υφίστανται οι ηθοποιοί στο Σπίτι του Ηθοποιού της κ. Άννας Φόνσου. Επί μισή ώρα μιλούσα με τον Γιώργο Παλαιολόγου και την κ. Μαρίνα Νικολαίδη οι οποίοι μου επιβεβαίωσαν τις πιέσεις, και τους εκβιασμούς για έξωση τους από το Σπίτι εφόσον δεν δέχονται άνευ συναίνεσης να εμβολιαστούν. Ζητώ να αρθεί το απόρρητο των επικοινωνιών μου για να επιβεβαιωθούν πλήρως οι καταγγελίες των 2 καλλιτεχνών οι οποίοι μου περιέγραψαν την υφιστάμενη κατάσταση. Ο κ.Παλαιολόγος ο οποίος έχει υποστεί επέμβαση καρδιάς και πάσχει από διαβήτη είναι 63 ετών και έλαβε το μήνυμα ότι φεύγει σε 2 μέρες εφόσον δεν εμβολιαστεί. Επίσης μου ανέφερε ότι είχε μια συνομιλία με την κ. Φόνσου στην οποία εξέφρασε τη διαμαρτυρία του λέγοντας: ” Άννα δεν σε σέβομαι πλέον”. Η κ. Μαρίνα Νικολαΐδη η οποία βοηθούσε όσο μπορούσε στη λειτουργία του σπιτιού ήταν δίπλα στον κ. Παλαιολόγο. Με καλημέρισε και μου είπε: ” Γιώργο δεν έχεις γράψει τίποτα ψέματα”.
Το κείμενο που ακολουθεί είναι σύντομο αλλά γράφτηκε με μελάνι από τις μνήμες και την αγάπη που έχω για τους ανθρώπους της τέχνης και του πολιτισμού:
Η Αλίκη Βουγιουκλάκη μου είχε εξομολογηθεί σε μια μοναδική ραδιοφωνική συνέντευξη ότι επιβίωσε στην καριέρα της γιατί “έμαθε να ζει με τον φθόνο”. Έμαθε να αντέχει στα μαχαιρώματα, στις ίντριγκες και στις παγίδες. Μάλιστα με συμβούλευσε να μάθω να ζω με τον φθόνο γιατί όπως μου είπε: “ακούω ότι ανεβαίνεις και θα ζήσεις ανάλογες καταστάσεις”. Η συνέντευξη με την αξέχαστη γατούλα ή Μανταλένα του καλού ελληνικού κινηματογράφου και της ΦΙΝΟΣ ΦΙΛΜ έγινε αργά το μεσημέρι στα διαμέρισμα της και μεταδόθηκε από την εκπομπή μου” τα εν οίκω εν δήμω”στο κανάλι 1 του Πειραιά επί Δημαρχίας Ανδρέα Ανδριανόπουλου.
Λεπτομέρεια: έφτιαξα και λειτούργησα την πρωινή ζώνη του καναλιού, αλλά απομακρύνθηκα άμεσα μετά από εντολή του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη επειδή έκανα το “λάθος” να βγάλω 3 λεπτά στον αέρα τον Νίκο Κακαουνάκη που μίλησε για τις τηλεφωνικές υποκλοπές που πραγματοποιούσε ο Μαυρίκης για λογαριασμό του αποστάτη-εφιάλτη!
Οι σχέσεις μου με τους ανθρώπους του θεάτρου-κινηματογράφου και του πενταγράμμου ήταν πάντα στενές και έντιμες ακόμη και στις περιόδους που έπρεπε ο καλλιτέχνης να δηλώνει άνθρωπος του Συγκροτήματος ΛΑΜΠΡΑΚΗ για να προβάλλεται ή να μπορεί να παίξει ή να τραγουδήσει ατο Ηρώδειο ή στο Μέγαρο Μουσικής.
Η Ζωή Λάσκαρη πίσω από την πόρτα του σπιτιού της στο Πόρτο-Ράφτη είχε μια πινακίδα δρόμου που έγραφε ΟΔΟΣ ΕΡΩΤΑ. Εκείνη οργάνωσε (πίσω από την πόρτα και κάτω από την πινακίδα) το ραντεβού μου με την Δήμητρα Παπανδρέου μετά τον θάνατο του πρώην Πρωθυπουργού. Εκεί πάνω από τη μικρή πισίνα-κοχύλι η Δήμητρα μου αφηγήθηκε το κυνηγητό του Σημίτη και άγνωστες πτυχές της ζωής της με τον ιδρυτή του ΠΑΣΟΚ. Η συνάντηση στο Πόρτο-Ράφτη έγινε εξώφυλλο στο CRASH και τάραξε τα νερά της επικαιρότητας.
Λάτρευα το μεγάλο ταλέντο και την προσωπικότητα του Κώστα Βουτσά. Το ήξερε και το ανταπέδιδε με τις τακτικές εμφανίσεις του στις εκπομπές μου. Από τους καλύτερους φίλους μου, μέχρι που έφυγε.
Οι μεγαλύτεροι Έλληνες ηθοποιοί, μουσικοσυνθέτες, τραγουδιστές και καλλιτέχνες πάσης φύσεως πέρασαν από το VIVA το μεγάλο πολύωρο show που κράτησε χρόνια στην τηλεόραση(ΣΚΑΪ, ANT1, ΑLTER).
Οι εκπομπές με το Μίμη Πλέσσα, τον Γιώργο Χατζηνάσιο, τη Μάρθα Καραγιάννη, Μαίρη Χρονοπούλου, τον Σάκη Ρουβά, τη Δέσποινα Βανδή, τον Στέφανο Κορκολή, όλο τον κόσμο της τέχνης είχαν υψηλή τηλεθέαση και ακόμη έχουν στο Youtube. Θυμάμαι ότι εκεί στα χρόνια της μεταπολίτευσης έκανα τις πρώτες μου γνωριμίες με τραγουδιστές και ηθοποιούς. Εκεί στο Μουσείο πήρα μια μεγάλη συνέντευξη από το Νίκο Ξυλούρη για τη Βραδυνή ενώ απέναντι παιζόταν η αξέχαστη παράσταση ” Το μεγάλο μας τσίρκο” με Τζένη Καρέζη, Κώστα Καζάκο και Νίκο Ξυλούρη.
Ο Σταύρος Παράβας μου αφηγήθηκε πως πέρασε στην εξορία, που τον έστειλε η Απριλιανή χούντα και ακόμη κρατάω ως ενθύμιο της νιότης μου μια φωτογραφία με τη μεγάλη Κερκυραία, τη Ρένα Βλαχοπούλου μέσα στο σπίτι της.
Γιατί τα γράφω όλα αυτά; Γιατί τα θυμάμαι σήμερα. Και γιατί επεμβαίνω όποτε μαθαίνω ότι κάποιος άνθρωπος της τέχνης υποφέρει.
Διάβασα ένα μικρό κείμενο σε 2 site που “αναπνέουν ” υπό την σκιά των panamax γνωστού εφοπλιστή, φίλου της οικογένειας Μητσοτάκη ότι ” κατήγγειλα ψευδώς” ότι πιέζονται 5 καλλιτέχνες με απομάκρυνση από το Σπίτι του Ηθοποιού, εάν δεν κάνουν το εμβόλιο κατά του COVID-19.
Ο Τράγκας ΛΑΘΗ κάνει, FAKE NEWS δεν κάνει. Το e mail μου είναι πλήρες επωνύμων καταγγελιών, καλλιτεχνών και δικηγόρων οι οποίοι αναφέρουν ασφυκτικές πιέσεις για εμβολιασμούς σε ανθρώπους που δεν συναινούν. Έχω ξεκαθαρίσει ότι δεν είμαι αντιεμβολιαστής. Είμαι υπέρμαχος της ελεύθερης επιλογής και συναίνεσης σε όλες τις ιατρικές πράξεις που αφορούν υγιείς ή ασθενείς. Όπως προβλέπει η απόφαση του Ευρωπαικού Συμβουλίου και όλες οι Διεθνείς Συνθήκες.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.