Το ΑΚΚΕΛ μέσω επίσημης τοποθέτησης σχολίασε την απόφαση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ να αυξήσει το κόστος του ελάχιστου εισιτηρίου υποβαθμίζοντας την Θράκη.
Αναλυτικά:
Συντριπτικό και σε πολλά επίπεδα πλήγμα έδωσε η (μη ελληνική) ΤΡΑΙΝΟΣΕ κατά της Θράκης υποβαθμίζοντας τα δρομολόγια αλλά και σχεδόν διπλασιάζοντας το κόστος του ελάχιστου εισιτηρίου. Ας μην ξεχνάμε και το περιστατικό που αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο, για το τούρκικο μηχάνημα με την φωτογραφία του Κεμάλ που έβαλε η ΤΡΑΙΝΟΣΕ στον Σταθμό Λαρίσης. Δεν αναφερόμαστε εδώ στον εκτροχιασμό τραίνου που (για μερικές ημέρες) έχει κόψει την κυκλοφορία μέχρι τις Σέρρες, αν και θα μπορούσε να γίνεται με λεωφορεία, εκτός και αν ο εκτροχιασμός του τραίνου έγινε στην εθνική οδό!
Πρώτα από όλα (πριν από τον εκτροχιασμό), μέχρι την Δράμα δεν υπάρχει τραίνο και χρησιμοποιείται λεωφορείο, υπάρχει μόνο ένα πρωινό που το παίρνεις … αφού ξυπνήσεις τις κότες. Για χρόνια ολόκληρα … η γραμμή αναβαθμίζεται !!!
Μέχρι τα περιβόητα μέτρα για τον κορωνοϊό, μπορούσε κάποιος να ταξιδέψει μεταξύ Αθήνας-Αλεξανδρούπολης (μέσω Θεσσαλονίκης) με 40 ευρώ σε πρώτη θέση. Αν μάλιστα έκλεινε με επιστροφή και αρκετές ημέρες πριν την αναχώρηση, το μετ’ επιστροφήν για πρώτη θέση κόστιζε κάπου 60 ευρώ. Το Θεσσαλονίκη-Αθήνα, πρώτη θέση, κόστιζε 22 ευρώ.
Μετά τον κορωνοϊό καταργήθηκε αδικαιολόγητα και στα μουλωχτά το δρομολόγιο (μεσάνυχτα από Αθήνα, μεσημέρι από Αλεξανδρούπολη). Τώρα, το Θεσσαλονίκη Αθήνα κοστίζει τουλάχιστον 52,5 ευρώ πρώτη θέση και 43 ευρώ δεύτερη θέση. Πριν την διακοπή λόγω του εκτροχιασμού, το Αλεξανδρούπολη-Θεσσαλονίκη κόστιζε κάπου 25 ευρώ.
Δηλαδή, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ με την ανοχή ή και υποστήριξη (;) της κυβέρνησης Μητσοτάκη διπλασίασε το ελάχιστο εισιτήριο τραίνου για Αλεξανδρούπολη-Αθήνα, έχοντας το lockdown του κορωνοϊού ως κάλυψη.
Η ιταλικών κρατικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ πήρε επιδότηση για τα δρομολόγια μέχρι Έβρο; Η ιταλικών κρατικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ πήρε ενίσχυση για ζημίες επί κορωνοϊού όπως η μητσοτακική αεροπορική Aegean; Η ιταλικών κρατικών συμφερόντων ΤΡΑΙΝΟΣΕ πώς δικαιολόγησε την διακοπή του οικονομικότερου δρομολογίου;
Δεν βλέπουν … οι υπεύθυνοι (λέμε τώρα «υπεύθυνοι») ότι αυτό αποτελεί ξεκάθαρη κατάσταση δημιουργίας καρτέλ τιμών; Αυτό ενισχύει τα (κομματικού υποβάθρου) συμφέροντα στην Aegean που εισέπραξε μύρια και μύρια λόγω κορωνοϊού. Σχεδόν αχρηστεύουν το τραίνο από τον Έβρο μέχρι Καβάλα-Δράμα, από όπου πετούν αεροπλάνα της Aegean. Ούτε ασυνόδευτα δέματα μπορεί να στείλει κάποιος. Μόνο από Θεσσαλονίκη και μετά η ΤΡΑΙΝΟΣΕ δέχεται ασυνόδευτα δέματα για αποστολή.
Το ΑΚΚΕΛ έχει μεν συμμαχία με το ιταλικό Κίνημα 5 Αστέρων (M5S) αλλά η σκανδαλώδης πώληση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ στην κρατική ιταλική εταιρία σιδηροδρόμων έγινε στην εποχή πριν την άνοδο του M5S στην κυβέρνηση. Πιθανόν στην Ιταλία να μην γνωρίζουν τις λεπτομέρειες και το ΑΚΚΕΛ θα ενημερώσει τα ηγετικά στελέχη του M5S για να φτάσει στην κορυφή το θέμα της απαξίωσης των ελληνικών σιδηροδρομικών μεταφορών.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.