Ο δημοσιογράφος της ΕΡΤ Ιωαννίνων Βασίλης Σιώμος κινδύνευσε κατά τη διάρκεια του ρεπορτάζ για την πυρκαγιά στο πλοίο «Euroferry Olympia».

Το ταχύπλοο σκάφος στο οποίο επέβαινε, μαζί με τον εικονολήπτη Θεόδωρο Παπάζογλου και τον καπετάνιο Σωτήρη Σωτηρόπουλο, παρουσίασε σοβαρή βλάβη, με φωτιές να βγαίνουν από το μηχανοστάσιο, την ώρα που βρισκόταν δίπλα στο φλεγόμενο πλοίο.

Το περιστατικό συνέβη λίγο μετά τις 9 το βράδυ του Σαββάτου, όταν ο Βασίλης Σιώμος βρισκόταν με το σκάφος δίπλα στο φλεγόμενο πλοίο. Κατέγραφε όλη την ημέρα τις προσπάθειες κατάσβεσης της φωτιάς και εντοπισμού των αγνοούμενων από σκάφη του Λιμενικού και του Πολεμικού Ναυτικού, όταν ξαφνικά ο καπετάνιος εντόπισε καπνούς να βγαίνουν από την μπουκαπόρτα της μηχανής. Την ίδια στιγμή, έσβησαν όλα τα φώτα του σκάφους, με αποτέλεσμα ο κίνδυνος να είναι διπλός: Αφενός να υπάρχει φωτιά στο μηχανοστάσιο, αφετέρου να υπάρχει κίνδυνος ναυαγίου, αφού χωρίς φώτα, το σκάφος ήταν «αόρατο» στα παραπλέοντα σκάφη που εκτελούσαν πυρόσβεση και έρευνες για τους αγνοούμενους του Euroferry Olympia.

Ο δημοσιογράφος περιγράφει τις στιγμές έντασης που ακολούθησαν: «Ψύχραιμος ο κάπτεν Σωτηρόπουλος, μας έδωσε αμέσως σωσίβια και ενημέρωσε το Λιμενικό. Δεν ξέραμε πόσο μεγάλη ήταν η βλάβη. Μας είπε να απασφαλίσουμε τους πυροσβεστήρες και να είμαστε έτοιμοι για κατάσβεση. Ανοιξε το καπάκι της μηχανής, με τον φόβο ότι το οξυγόνο που θα έμπαινε μέσα, θα προκαλούσε πυρκαγιά. Ευτυχώς δεν χρειάστηκε».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο έμπειρος καπετάνιος εντόπισε τη βλάβη που είχε οδηγήσει σε υπερθέρμανση της μηχανής. Μια καμμένη φλάντζα είχε οδηγήσει την θερμοκρασία πολύ πάνω από τα όρια λειτουργίας του θηριώδη κινητήρα. Η περιπέτεια όμως δεν είχε τελειώσει. Το σκάφος έμενε ακυβέρνητο, 14 μίλια από το λιμάνι της Κέρκυρας και η τύχη του, μαζί με αυτή και των τριών επιβαινόντων, ήταν αβέβαιη. Σε λίγα λεπτά τους προσέγγισε το σκάφος του Λιμενικού. Ενημερώθηκαν για τη βλάβη και ρώτησαν αν μπορεί να κάνει πλεύση με ασφάλεια. Ο καπετάνιος, ρίχνοντας συνεχώς νερό στο σύστημα ψύξης, εναλλάξ με τους επιβαίνοντες, κατάφερε να βάλει μπροστά τη μηχανή. Με πολύ μικρή ταχύτητα και έχοντας συνεχώς την προσοχή τους στραμμένη στα παραπλέοντα σκάφη, κατάφεραν τελικά να αποβιβαστούν σώοι μετά από πολλή ώρα, στο λιμάνι της Κέρκυρας.