ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πολύ μπροστά η αλβανική μαφία στην Ελλάδα: «Ξεπλένει» χρήμα σε... πλυντήρια αυτοκινήτων!
prodeals

Στο «κόκκινο» το OPEN TV: Τα 2άρια του δελτίου και οι εκπομπές που δεν «περπατάνε»

Στο «κόκκινο» το OPEN TV: Τα 2άρια του δελτίου και οι εκπομπές που δεν «περπατάνε»

O χρόνος προχωράει αλλά φαίνεται ότι δεν είναι με το μέρος του OPEN TV. Υπάρχουν πολλά αγκάθια στο πρόγραμμα και πολλά προβλήματα κυρίως τεχνικά που δεν βοηθούν – μεταξύ άλλων θεμάτων που αντιμετωπίζει το κανάλι – τους τηλεθεατές ώστε να δώσουν την ψήφο προτίμησής τους στο κανάλι της Παιανίας.

Έχοντας ένα πρόγραμμα που στο μεγαλύτερο μέρος του φαίνεται πως δεν ενδιαφέρει τον κόσμο, οι μόνες δυο φωτεινές εξαιρέσεις είναι το “Για την παρέα” του Νίκου Μουτσινά που φέτος ήρθε να αποδείξει ότι τελικά κάτι μπορεί να κάνει στην τηλεόραση ακόμα κι όταν οι συνθήκες είναι αντίξοες και το τοπίο γύρω του βομβαρδισμένο.

Για παράδειγμα, χθες (σ.σ. 21/11) , η εκπομπή έκανε 9,2% στο σύνολο του κοινού και διψήφια ποσοστά πέτυχε στο νεανικό κοινό καταγράφοντας 12,1%, σημειώνοντας το μεγαλύτερο ποσοστό μέσα στην ημέρα μετά το “Criminal minds” που ωστόσο παίζει στη μεταμεσονύχτια ζώνη. Το δεύτερο καλύτερο πρόγραμμα του καναλιού είναι η Φαίη Μαυραγάνη με την ενημερωτική εκπομπή του Σαββατοκύριακου που παρουσιάζει. Μάλιστα, είναι και η μόνη εκπομπή που έμεινες αυτούσια από την προηγούμενη διοίκηση.

Οσο για την αχίλλειο πτέρνα του καναλιού, δεν είναι μία δυστυχώς αλλά πολλές. Ωστόσο, ξεχωρίζουμε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του καναλιού με την Ελλη Στάη, το οποίο μάλιστα χθες έκανε μέσο όρο 2,7% στο νεανικό κοινό, ενώ σε ένα τέταρτο έφτασε και το 1,7%, ενώ στο σύνολο ο μέσος όρος ήταν 4,8%. Ενδεικτικό είναι ότι το αντίστοιχο δελτίο του ΣΚ με την Στέλλα Γκαντώντα κάνει μεγαλύτερα ποσοστά, γεγονός που δεν μπορεί να περάσει απαρατήρητο, όπως φυσικά και τα τεχνικά προβλήματα που κάνουν κρόσια κάθε απόγευμα τα νεύρα της Ελλης Στάη.

Επίσης, άλλο αγκάθι είναι ο “Πρίγκιπας της φωτιάς” που χθες έκανε μέσο όρο στο νεανικό κοινό μόλις 1,8%. (PRIME TIME: Ποιο πρόγραμμα έκοψε πρώτο το νήμα και ποιο κανάλι βρέθηκε στην κορυφή;). Μια παραγωγή που έχει κοστίσει αρκετά χρήματα στο κανάλι της Παιανίας, αλλά και το “Κουζίνα για δυο” δείχνει να μην βρίσκει τρίτο… τηλεθεατή καθώς τα ποοσοστά του δεν υπερβαίνουν το 3% πολλές φορές. Για παράδειγμα χθες (σ.σ. 21/11) η εκπομπή μαγειρικής έκανε μέσο όρο στο σύνολο και στο νεανικό κοινό μόλις 2%, επιβεβαιώνοντας πλήρως τον τίτλο της.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πληροφορίες αναφέρουν ότι το μεγάλο αφεντικό του καναλιού έχει φέρει στην Αθήνα έξι Ρώσους μεταφραστές οι οποίοι μαζί με τους υπευθύνους βάζουν κάτω όλα τα οικονομικά του καναλιού. Βλέπετε κάποιοι είχαν σπεύσει να υποσχεθούν μεγάλα ποσοστά τηλεθέασης ήδη από τον πρώτο μήνα. Τα λεφτά δόθηκαν αλλά τα ποσοστά δεν ήρθαν ποτέ και παράλληλα τα τεχνικά προβλήματα είναι πολλά και καθημερινά. Αλλαγές αναμένονται μάλιστα από τις 10 Δεκέβρη και στο λογιστήριο το οποίο αναλαμβάνει εξωτερική εταιρεία.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.