Αυτό το διάστημα η ηγεσία του υπουργείου Μεταφορών και Υποδομών ασχολείται με τρία θέματα: πρώτον, πώς μπορεί να κινήσει όσο το δυνατόν περισσότερα λεωφορεία έως ότου αγοράσει η κυβέρνηση καινούργια (ίσως ύστερα από δύο χρόνια), δεύτερον, τι θα συμβεί στα εγκαίνια της ΔΕΘ με το μετρό και, τρίτον, πόσο ακριβώς στοίχισε ο μέχρι προσφάτως επικεφαλής του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς (πατήρ του Νίκου Παππά), ο οποίος ήταν… άμισθος.
Στοιχίζουν και οι άμισθοι; Ο “Βηματοδότης” βάζει τα πράγματα με τη σειρά:
«Στις 19 Αυγούστου που άλλαξε η διοίκηση Στέλιου Παππά βρίσκονταν σε λειτουργία 213 λεωφορεία. Στις 3 Σεπτεμβρίου με την καινούργια διοίκηση λειτουργούσαν (με ασφάλεια) 279 λεωφορεία. Θαύμα; θα αναρωτηθείτε. Όχι βεβαίως, αφού έγινε δουλειά ώστε να επαναχρησιμοποιηθούν λεωφορεία τα οποία η προηγούμενη διοίκηση τα έβγαζε άχρηστα.
Όσον αφορά το μετρό Θεσσαλονίκης, την Τρίτη υπήρξε επιτόπια έρευνα του υπουργού Κώστα Καραμανλή στον σταθμό Βενιζέλου. Τον θυμάστε; Είναι αυτός ο σταθμός στον οποίο η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκαινιάσει τους… μουσαμάδες. Διαπιστώθηκε πως από τότε δεν έγινε τίποτε. Στην πραγματικότητα δεν έγινε τίποτε τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Μαθαίνω ότι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης στην ομιλία του θα ανακοινώσει την τελική λύση για τον σταθμό Βενιζέλου και συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την εκτέλεση του έργου.
Από το υπουργείο Υποδομών μου λένε ότι μπορεί ο Στέλιος Παππάς να ήταν όντως άμισθος, αλλά στοίχιζε στον ΟΑΣΘ. Τι ακριβώς δεν ξέρω. Η έρευνα που άρχισε θα δείξει και θα σας ενημερώσω (μόλις μάθω) πάραυτα».