Επίθεση στον Νίκο Ταχιάο εξαπέλυσε ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ Νίκος Φίλης υποστηρίζοντας ότι δεν μπορεί ένας αποτυχών πολιτευτής να εμφανίζεται επιτυχών στο χώρο της δημόσιας διοίκησης.
Σε πολιτική σύγκρουση κυβέρνησης-αντιπολίτευσης στη Βουλή μετετράπη η παρουσίαση στην επιτροπή ΔΕΚΟ του Νίκου Ταχιάου και το Νίκου Κουρέτα για τις θέσεις του προέδρου και του διευθύνοντος συμβούλου της Αττικό Μετρό ΑΕ.
Τελικά με τις ψήφους της ΝΔ εγκρίθηκαν και τα δύο πρόσωπα.
Φίλης: Αποτυχών πολιτευτής ο Ταχιάος
«Ο Ταχιάος είναι εδώ ως αποτυχών πολιτευτής. Είναι μια κακή παλαιοκομματική πολιτική. Δεν πρέπει να αναβιώσει και να ενισχυθεί η λογική οι αποτυχόντες για κάποιο λόγο στην πολιτική να εμφανίζονται ως επιτυχόντες η εν δυνάμει επιτυχόντες στο χώρο της δημόσιας διοίκησης».
Στην επίθεση του Νίκου Φίλη απάντησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Αχ. Καραμανλής καλύπτοντας τον κύριο Ταχιάο αλλά και ο ίδιος ο υποψήφιος πρόεδρος της Αττικό Μετρό.
«Ο κ.Ταχιάος πέρα από υποψήφιος βουλευτής και υποψήφιος δήμαρχος έχει ένα πολύ σοβαρό βιογραφικό, είναι τεχνοκράτης και θα είναι καλύτερο να τον αφήσουμε στη θέση του και να τον κρίνουμε όλοι μαζί και να μην κάνουμε αυτές τις αυθαίρετες κρίσεις. Δε σημαίνει ότι κάποιος που κατέβηκε στο πολιτικό στίβο και δεν κατάφερε να εκλεγεί πρέπει να αποκλείεται από μία άλλη δημόσια θέση. Να κρίνουμε τους ανθρώπους όχι ισοπεδωτικά αλλά κατά περίπτωση»
Ταχιάος σε Φίλη: Από τη δουλειά μας θα κριθούμε
Ο κ. Ταχιάος ανέφερε ότι τον ενόχλησε ο χαρακτηρισμός πολιτευτής που του έδωσε ο Νίκος Φίλης.
«Ο όρος πολιτευτής είναι ένας όρος που δεν θα τον έλεγα για ανθρώπους που έχουν μπει στην πολιτική από νεαρή ηλικία όπως εγώ. Είναι πραγματικά ένας όρος που με ενόχλησε. Τώρα για το αποτυχημένος όπως είμαι περήφανος για τις επιτυχίες μου είμαι περήφανος και για τις αποτυχίες μου. Οι αποτυχίες είναι αυτές που σε φτιάχνουν. Από τη δουλειά μας θα κριθούμε».
Κουρέτας: Εως το 2020 τρεις σταθμοί του μετρό Πειραιά
Ο Νίκος Κουρέτας από τη δική του πλευρά αναφέρθηκε στο μετρό της Αθήνας και την επέκταση του στον Πειραιά λέγοντας ότι οι τρεις πρώτοι σταθμοί θα δοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020. « Υπάρχει καθυστέρηση στους έξι σταθμούς του Πειραιά. Οι τρεις πρώτοι σταθμοί, Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός και Νίκαια θα αποδοθούν για λειτουργία το πρώτο τρίμηνο του 2020 και οι υπόλοιποι στη συνέχεια».
Ταχιάος για μετρό Θεσσαλονίκης: Εκτός πραγματικότητας οι δοκιμές
Ο Νικος Ταχιαος αναφερόμενος στο μετρό της Θεσσαλονίκης ζήτησε να αποδραματοποιηθεί η όλη συζήτηση και ανέφερε πως θα γίνει επικοινωνιακή εκστρατεία προκειμένου οι πολίτες Θεσσαλονίκης να έχουν πλήρη ενημέρωση για το έργο.
«Είναι οριακό το έργο ακόμα και όταν λειτουργήσει στην πλήρη ανάπτυξη του. Ότι λέγονταν για δοκιμαστική λειτουργία τον Οκτώβριο ήταν εκτός πραγματικότητας. Το μετρό θα είναι απολύτως αυτοματοποιημένο θα τρέχει με software το οποίο θα πρέπει να δοκιμαστεί για αρκετό καιρό και σε πραγματικές συνθήκες. Η μόνη λύση για το σταθμό Βενιζέλου και την πλήρη λειτουργία του μέτρου είναι αυτή που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός προχθές.
Θα αποδραματοποιήσουμε το όλο θέμα θα το φέρουμε στις πραγματικές του διαστάσεις και θα κάνουμε τους πολίτες της Θεσσαλονίκης συμμετόχους του έργου».
Καραμανλής έδωσε εύσημα στον ΣΥΡΙΖΑ για Μετρό Θεσσαλονίκης
Σε μια πολιτική παραδοχή για το πως προχώρησε το μετρό στη Θεσσαλονίκη επί κυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ προχώρησε σήμερα ο υπουργός υποδομών Κώστας Καραμανλής
Απαντώντας στην κριτική που του άσκησε ο Γιάννης Δραγασάκης ότι θα περίμενε μια διαφορετική προσέγγιση στο έργο που έκανε η προηγούμενη κυβέρνηση οσον αφορα το μέτρο της Θεσσαλονίκης ο Υπουργός υποδομών πήρε το λόγο και ανέφερε.
«Με εξαίρεση τον σταθμό Βενιζέλου το μετρό έχει προχωρήσει πολύ ικανοποιητικά στη Θεσσαλονίκη, δεν έχω κανένα πρόβλημα να δώσω τα εύσημα στην προηγούμενη κυβέρνηση εφόσον έγινε δουλειά. Άλλωστε και η αντιπαράθεση μου με τον κ. Σπίρτζη ήταν πάντα πολιτική».
Μάλιστα η τοποθέτηση του υπουργού Υποδομών προκάλεσε την ανταπάντηση του Γιάννη Δραγασάκη ο όποιος είπε «χαίρομαι που με την τοποθέτηση αυτή αποκαταστάθηκε η αλήθεια και η τάξη».
Στη συζήτηση παρενέβη και ο αντιπρόεδρος της Βουλής Νικήτας Κακλαμάνης εκφράζοντας την ικανοποίησή του για την αναφορά του Κώστα Καραμανλή.
«Χαίρομαι που δώσατε μια πολύ τολμηρή απάντηση, πρέπει το μετρό να το βγάλουμε έξω από τις στείρες πολιτικές μας αντιπαραθέσεις. Η απάντηση στην δευτερολογία σας έδωσε το πραγματικό στίγμα της κυβέρνησης».
Το μουσείο της Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά από τις αρχαιολογικές ανασκαφές του μετρό
Ο κ. Καραμανλής αναφέρθηκε στο θέμα του σταθμού Βενιζέλου δίνοντας στοιχεία για το κόστος που έχουν μέχρι τώρα οι αρχαιολογικές ανασκαφές στο μετρό Θεσσαλονίκης από τότε που ξεκίνησαν οι εργασίες του.
«Δεν έχει ξεκινήσει καν η κατασκευή του σταθμού Βενιζέλου είμαστε στο σημείο μηδέν έχει μπει μόνο η πλάκα και τίποτε άλλο. Η λύση της απόσπασης της και επανατοποθέτησης των αρχαίων θα είναι πολύ πιο σύντομη και πιο φτηνή.
Το κόστος των αρχαιολογικών ανασκαφών σε όλο το μετρό από τότε που ξεκίνησε στην Θεσσαλονίκη πλησιάζει τα 135 εκατομμύρια και δεν έχουμε ακόμα τελειώσει. Το μουσείο της Ακρόπολης έγινε με λιγότερα λεφτά. Τα συμπεράσματα μπορεί να τα βγάλουν όλοι. Να σεβαστούμε τα αρχαία αλλά να μην πηγαίνουμε σε μια διαδικασία απίστευτων υπερβολών.
Επιμένετε ότι το μετρό θα ήταν έτοιμο το 2020, αλλά όταν ακούγονται αυτά ο τεχνικός κόσμος στην Θεσσαλονίκη μας αντιμετωπίζει με ασόβαρο τρόπο.
Ο Γενικός διευθυντής του έργου που είναι από το 2010 μας είπε ότι αν προχωρήσουμε στην λύση τα αρχεία να μείνουν εκεί και να κατασκευαστεί το μετρό θα καθυστερήσουμε πολύ περισσότερο και το κόστος θα είναι μεγαλύτερο.»
Στο θέμα των αρχαιολογικών ανασκαφών αναφέρθηκε και η Ντόρα Μπακογιάννη με επικριτική διάθεση για τους αρχαιολόγους της Θεσσαλονίκης.
«Υπάρχει μία λογική ότι δεν υπάρχει θέμα χρόνου, ο χρόνος μετριέται σε αιώνες κατά συνέπεια και η αρχαιολογική ανασκαφή μπορεί να κρατήσει αιώνες. Αυτό είναι ένα χαρακτηριστικό της Θεσσαλονίκης και των αρχαιολόγων της Θεσσαλονίκης. Τα αρχαία είναι για να φυλάσσονται αλλά και για αναδεικνύονται.»
Η κ. Μπακογιάννη ζήτησε από τον κ. Καραμανλή να της απαντήσει τι θα γίνει και με το τραμ της Αθήνας που έχει σταματήσει να λειτουργεί στο κέντρο της πόλης.
«Το τραμ της Αθήνας έχει σταματήσει να λειτουργεί στο κέντρο της πόλης. Τι θα κάνετε με αυτό το θέμα. Θα επιβαρυνθεί πολύ η κυκλοφορία ενόψει του ελληνικού πρέπει να δούμε τι θα γίνει με την λειτουργία του τραμ».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.