Ο ΣΥΡΙΖΑ, φέρνει στη Βουλή την καμπάνια «Μένουμε Σπίτι», και συγκεκριμένα σαράντα δύο βουλευτές του, κατέθεσαν επίκαιρη ερώτηση προς τον κυβερνητικό εκπρόσωπο Στέλιο Πέτσα, και τον υπουργό Οικονομικών, Χρήστο Σταϊκούρα.
Η ερώτηση των 42 βουλευτών του ΣΥΡΙΖΑ για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” αφορά τα κριτήρια χρηματοδότησης των ΜΜΕ. Οι βουλευτές ζητούν να πληροφορηθούν για “το ποια ήταν τα κριτήρια επιλεξιμότητας των δυνητικών ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης, όπως για παράδειγμα ενεργές επιχειρήσεις”.
Επίσης για το εάν χρησιμοποιήθηκαν κριτήρια όπως η μέτρηση τηλεθέασης ή ακροαματικότητας, ή η κυκλοφορία του έντυπου Τύπου. Εάν αξιολογήθηκε η σειρά κατάταξης στις μετρήσεις επισκεψιμότητας στα ψηφιακά μέσα – και εάν ναι, από ποιο φορέα αντλήθηκαν τα εν λόγω στοιχεία, καθώς και με ποιο τρόπο έγινε χρήση των κριτηρίων για τον υπολογισμό της αμοιβής των ΜΜΕ για τις καμπάνιες πληροφόρησης.
Ακόμη, ζητούν από τους υπουργούς κ.κ Πέτσα και Σταϊκούρα να τους κατατεθεί αντίγραφο της συναφθείσας σύμβασης απευθείας ανάθεσης στην ανάδοχο εταιρεία Initiative Media για τη διαχείριση του έργου σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 1 της υπ’αριθμ.227/2020 ΚΥΑ (Β’948).
Οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ στο κείμενο της ερώτησής τους υπογραμμίζουν πως η διαχείριση των οικονομικών της Γενικής Κυβέρνησης πρέπει να διέπεται από αρχές δημοσιονομικής διαχείρισης, υπευθυνότητας, λογοδοσίας και διαφάνειας.