Σοβαρά ερωτηματικά προκαλεί η πτήση του πρωθυπουργικού αεροσκάφους πριν μία εβδομάδα στην Ελβετία, η οποία καταγράφηκε και στη συνέχεια διαγράφηκε(!) από τα ραντάρ, με «ψιθύρους» να αναφέρουν πως δεν αποκλείεται να ξεκίνησαν νέες μυστικές διαπραγματεύσεις με τους Τούρκους.
Συγκεκριμένα την Παρασκευή 23 Οκτωβρίου σύμφωνα με τον ιστότοπο παρακολούθησης πτήσεων Radarbox, το πρωθυπουργικό αεροσκάφος της Ελλάδας (κωδικός HAF678) πέταξε από την Αθήνα στην Ελβετία. Συγκεκριμένα έφυγε από το αεροδρόμιο της Ελευσίνας στις 08:07 το πρωί ώρα Ελλάδας και έφτασε στη Βασιλεία στις 9:38.
https://twitter.com/wswissmilradar/status/1319547354983391233?s=20
Σήμερα, όποιος επισκεφτεί τον ισότοπο και συγκεκριμένα τη σελίδα με όλες τις πτήσεις του πρωθυπουργικού αεροπλάνου της Ελλάδας, παρατηρεί ότι η συγκεκριμένη πτήση έχει διαγραφεί! Στη σελίδα, είναι καταγεγραμμένη μόνο μια παλαιότερη πτήση στις 17 Ιουνίου 2020 από την Ελευσίνα προς το Ηράκλειο μετ’ επιστροφής.
Όμως σε άλλη σελίδα η οποία καταγράφει τα σχέδια πτήσης, η πτήση αυτή υπάρχει κανονικά. Έκτοτε το αεροσκάφος «αγνοείται» παρόλα αυτά σήμερα πρέπει να βρίσκεται στην Ελλάδα αφού ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα πετάξει προς τη Σάμο.
Στις 23 Οκτωβρίου ο πρωθυπουργός είχε τηλεδιάσκεψη το απόγευμα με το υπουργείο Εσωτερικών και την Επιτροπή «Ελλάδα 2021», παρόλα αυτά εκτός του ότι προλάβαινε να γυρίσει, δεν σημαίνει πως το αεροσκάφος μετέφερε απαραίτητα τον ίδιο, καθώς είναι «νωπές» οι μνήμες από τη μυστική συνάντηση της διπλωματικής του συμβούλου Ελένη Σουρανή με τον εξ απορρήτων του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, Ιμπραχίμ Καλίν στο Βερολίνο, όπου μάλιστα υπήρξε κι έγγραφη συμφωνία.
Είναι κι αυτό το «μυστήριο» ταξίδι μία ανάλογη περίπτωση; Σε κάθε περίπτωση η κυβέρνηση θα πρέπει να το ξεκαθαρίσει.
Άλλωστε δεν θα πρέπει να ξεχνάμε πως η Ελβετία έχει υπάρξει η έδρα αρκετών ελληνοτουρκικών διαπραγματεύσεων, όπως του Νταβός το 1986 & 1988, της Γενεύης το 1974, ενώ υπήρξε πρόσφατα η έδρα των διαπραγματεύσεων για το κυπριακό στο Κραν-Μοντανά το 2017.