Το πρώτο Πάσχα της Ορθοδοξίας που αντίθετα με τις Γραφές και την Πίστη. με απόφαση της κυβέρνησης Μητσοτάκη εορτάζεται για «υγειονομικούς λόγους προστασίας από τον Covid-19 την… δεύτερη ημέρα (!) μετά το μαρτύριο και τον θάνατο του Κυρίου Ιησού Χριστού και όχι «την τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς», ενέργεια που συνιστά στην καλύτερη περίπτωση αιρετική πράξη, είναι γεγονός.
Στις 21.00 το βράδυ του Μεγάλου Σαββάτου, συγκεκριμένα γίνεται η Ανάσταση, κάτι που δεν έγινε, ούτε επί τουρκοκρατίας, ούτε επί της τριπλής γερμανικής, ιταλικής και βουλγαρικής, κατοχής, ούτε ποτέ μέχρι σήμερα! Για ποιο λόγο δεν γίνεται η Ανάσταση την τρίτη ημέρας («…και αναστάντα την τρίτη ημέρα κατά τας Γραφάς») δηλαδή στις 00.00 ώρα της Κυριακής, μόνο η κυβέρνηση το ξέρει.
Και κανείς δεν πιστεύει ότι έχει σχέση με την αντιμετώπιση της πανδημίας.
Όπως κανείς δεν ξέρει γιατί καταργήθηκε η τελετή άφιξης του Αγίου Φωτός με τιμές Αρχηγού Κράτους από τους Άγιους Τόπους.
Και αυτό δεν αφορά μόνο το φετινό Πάσχα, αλλά θα είναι μόνιμο, όπως ανακοίνωσε η κυβέρνηση. Άρα, πλέον με «ταπεινότητα», δηλαδή με υποβάθμιση της αξίας για τον ορθόδοξο Ελληνισμό, θα έρχεται πλέον το Άγιο Φως καταργώντας παράδοση δεκαετιών.
Κάποιοι σε αυτή την κυβέρνηση, σίγουρα δεν συμπαθούν ούτε την Ορθοδοξία, ούτε το χριστιανικό τελετουργικό. Και το χειρότερο όλων είναι ότι η ηγεσία της Ελλαδικής Εκκλησίας δεν αντιδρά…
Παρά το γεγονός ότι βρισκόμαστε ενώπιον μιας συντονισμένης επιχείρησης αποδόμησης της ελληνικής Ορθοδοξίας.
Σε αυτή την απόλυτη εθνική και θρησκευτική παρακμή, πολλοί πιστεύουν ότι «Ο Θεός θα δώσει τη λύση». Και αυτό αποτυπώνεται και στα λόγια του Αγίου Παϊσίου:
“Κι αν μου πούν ότι δεν υπάρχει κανείς Έλληνας, εγώ δεν ανησυχώ. Μπορεί ο Θεός να αναστήση έναν Έλληνα. Φθάνει και ένας». Ακόμη πίστευε: «Και ένας Χριστιανός να μείνη μόνο, ο Χριστός θα κάνει το σχέδιό Του».
Και βέβαια Ανάσταση δεν έγινε στις 21.00 του Μεγάλου Σαββάτου. Θα γίνει την ώρα που το λένε οι Γραφές: «Την τρίτη ημέρα». Οι αιρετικοί την δική τους «Ανάσταση» και οι Έλληνες την δική τους, την κανονική.
Η ακριβής ημέρα που έγινε η Ανάσταση του Κυρίου, δεν επιδέχεται αμφιβολίες:
Ο Ματθαίος αναφέρει «Οψέ Σάββατων τη επιφωσκούση εις μίαν σαββάτων», προσδιορίζοντάς την μέχρι την ανατολή του ηλίου, την πρώτη ημέρα της εβδομάδος, εννοώντας την Κυριακή.
Ο Λουκάς επίσης αναφέρεται στη πρώτη ημέρα της εβδομάδας, τα βαθιά χαράματα: «Τη δε μια των σαββάτων, όρθρου βαθέως ήλθον επί το μνήμα».
O Ιωάννης γράφει όταν πέρασε η ημέρα του Σαββάτου, κατά την πρώτη ημέρα της εβδομάδας, όταν ήταν ακόμα σκοτάδι: «Έρχεται πρωί σκοτίας έτι ούσης εις το μνημείον».
Και ο Μάρκος , συμφωνεί ως προς την ημέρα και προσδιορίζει το χρόνο μετά τη δύση του ηλίου. «Λίαν πρωί της μιας σαββάτων έρχονται επί το μνημείον ανατείλαντος του ηλίου».
Είναι φανερό πως όλοι συμφωνούν ως προς την ημέρα, Κυριακή, αλλά δίνουν διαφορετικές εκδοχές ως προς την ώρα της Αναστάσεως. Αυτό πιθανότατα συμβαίνει γιατί δεν τους ενδιαφέρει ιδιαιτέρως η ώρα αλλά θεωρούν καθοριστικής σημασίας την επιβεβαίωση της ημέρας. Κι αυτό γιατί θέλουν να τονίσουν πως έγινε ακριβώς όπως το είχε πει ο Ιησούς.
Ο ίδιος ο Χριστός είχε δηλώσει στους μαθητές Του «Αποκτανθήναι και τη τρίτη ημέρα εγερθήναι», δηλαδή ότι θα καταδικαστεί σε θάνατο, αλλά την τρίτη ημέρα θα αναστηθεί.
Ο Ιησούς Χριστός πεθαίνει το μεσημέρι της Παρασκευής. Μέχρι τα μεσάνυχτα της Παρασκευής, είναι η πρώτη μέρα, μέχρι τα μεσάνυχτα Σαββάτου είναι η δεύτερη μέρα, οπότε ο Ιησούς πρέπει να αναστήθηκε από τις 00.00 την νύχτα της Κυριακής μέχρι και τις 24.00 της ίδιας ημέρας.
Τώρα η κυβέρνηση, επειδή «έτσι γουστάρει» τον ανασταίνει… την δεύτερη ημέρα!