Τον γύρο του διαδικτύου κάνει η υπόθεση της εξιχνίασης της «κλοπής του αιώνα» από την Εθνική Πινακοθήκη.
Μετά τα εγκώμια για την ανάκτηση των πολιτιστικών θησαυρών, τόσο μεγάλα διεθνή μέσα ενημέρωσης, όσο και οι χρήστες των social media καυτηριάζουν τον τρόπο που έγινε η παρουσίαση των εμβληματικών έργων τέχνης, αλλά κυρίως το γεγονός ότι ο πίνακας που δώρισε ο Πικάσο στη χώρα μας κατέληξε στο πάτωμα.
Tην ίδια ώρα το «γλίστρημα» του εμβληματικού πίνακα του Πικάσο κατά τη διάρκεια της χθεσινής παρουσίασης στο υπουργείο Προστασίας του Πολίτη σχολιάζεται δυσμενώς και είναι χαρακτηριστικό το σχετικό δημοσίευμα του BBC.
«Το τελευταίο πράγμα που θέλετε να κάνετε με έναν πίνακα του Πάμπλο Πικάσο είναι να τον ρίξετε – ειδικά όταν έχει ανακτηθεί μετά από εννέα χρόνια», σημειώνεται μεταξύ άλλων στο δημοσίευμα του BBC.
Ακόμη το δημοσίευμα αναφέρει ότι το «Γυναικείο Κεφάλι» του Πικάσο και ο «Ανεμόμυλος» του Μοντριάν κλάπηκαν από την Εθνική Πινακοθήκη της Ελλάδας.
«Τα ανακτημένα έργα τέχνης παρουσιάστηκαν σε συνέντευξη Τύπου την Τρίτη όταν συνέβη αυτό», σημειώνει το BBC ενώ παραθέτει βίντεο από το «γλίστρημα» του πίνακα.
Στο μεταξύ από χθες οι χρήστες των social media και ειδικότερα του Twitter σχολιάζουν με τον δικό τους χιομοριστικό τρόπο το «γλίστριμα» του πίνακα. Μάλιστα δημιούργησαν το χάσταγκ #Πικάσο το οποίο είναι πρώτο trend στο Twitter με πάνω από 7.900 tweets.
Η τουλάχιστον ατυχής στιγμή, πάντως, πέρα από τα σχόλια ενέπνευσε και εταιρείες όπως η ΙΚΕΑ και το Πλαίσιο, που εμπορεύονται κορνίζες, βάσεις και άλλα συναφή αντικείμενα για έξυπνες διαφημίσεις των προϊόντων τους ως προτάσεις προς την Ελληνική Αστυνομία για να μην επαναλάβει τη γκάφα.