ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

ΑΚΚΕΛ: Η ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ τσεπώνει τρία τέταρτα του δισεκατομμυρίου, αλλά κρατά την Θράκη σε σιδηροδρομική απομόνωση

Αναφορά για την σύμβαση 750 εκατομμυρίων ευρώ που έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη με την Ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ

ΑΚΚΕΛ: Η ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ τσεπώνει τρία τέταρτα του δισεκατομμυρίου, αλλά κρατά την Θράκη σε σιδηροδρομική απομόνωση

Σκανδαλάρα 750 εκατομμυρίων ευρώ έκανε η κυβέρνηση Μητσοτάκη με την Ιταλικής ιδιοκτησίας ΤΡΑΙΝΟΣΕ, ώστε η τελευταία να θέσει δρομολόγια για τις άγονες γραμμές για τα επόμενα 15 χρόνια.

Δηλαδή η κυβέρνηση του Μητσοτάκη θα δίνει κάθε έτος στην κρατική εταιρεία των ιταλικών σιδηροδρόμων το ίδιο ποσό που έδωσε η κρατική Ιταλική εταιρεία για να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ (!) με το παλιό, γνωστό, σκανδαλώδες και άκρως παράνομο deal του ΣΥΡΙΖΑ με εξοργιστικά χαμηλό τίμημα. Η ιταλική εταιρία θα λάβει το 15πλάσιο περίπου ποσό από αυτό που έδωσε το 2017 για να αγοράσει την ΤΡΑΙΝΟΣΕ !!!

Το ΑΚΚΕΛ είχε ήδη θέσει την κυβέρνηση και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ υπό των ευθυνών τους, όταν την 1η Σεπτεμβρίου 2021 αποκάλυπτε την απομόνωση της Θράκης με σιωπηλή και δόλια αύξηση του ελάχιστου εισητηρίου και μείωση δρομολογίων Αλεξανδρούπολης-Θεσσαλονίκης που για χρόνια γίνονται κυρίως με λεωφορεία (https://akkelparty.blogspot.com/2021/10/blog-post.html) στο μεγαλύτερο τμήμα τους!!!

Το ερώτημα που όλοι θέτουν είναι «Τί κέρδισε η Ελλάδα από την ιταλοποίηση της ΤΡΑΙΝΟΣΕ;». Από ελληνική κρατική εταιρία έγινε ιταλική κρατική εταιρία και το ελληνικό κράτος εξακολουθεί να πληρώνει για τις άγονες γραμμές; Οι Ιταλοί τί προσφέρουν;

Επιπλέον, το ΑΚΚΕΛ υπενθυμίζει ότι οι Ρωσικοί Σιδηρόδρομοι είχαν εκδηλώσει ενδιαφέρον (αναβαθμίζοντας την Αλεξανδρούπολη ως καίριο σιδηροδρομικό κέντρο) να ενοικιάσουν την υποδομή της ΤΡΑΙΝΟΣΕ. Με αυτό τον τρόπο το Δημόσιο θα είχε σταθερό έσοδο και την ιδιοκτησία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ και θα είχε ενισχυθεί ο ανταγωνισμός (αφού θα υπήρχε και δεύτερη σιδηροδρομική εταιρία) με όφελος για τους ταξιδιώτες. Υπήρχε ακόμη και κατεύθυνση να προταθεί η δημιουργία σιδηροδρομικού δικτύου σε Κρήτη, Δυτική Ελλάδα και αλλού όπου η έκταση και το έδαφος θα επέτρεπε.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Υπήρχαν και άλλα που διαμόρφωναν το «ρωσικό πακέτο» αλλά όλα σταμάτησαν κατά το 2014 και 2015 όταν οι ΗΠΑ έθεσαν τον Πρόεδρο των Ρωσικών Σιδηροδρόμων υπό κυρώσεις και καμμία κυβέρνηση στην Ελλάδα (ΣΥΡΙΖΑ και ΝΔ) δεν τόλμησε να βάλει το εθνικό συμφέρον πάνω από τον φόβο και την υποταγή στο βαθύ κράτος των ΗΠΑ. Ως αποτέλεσμα, είχαμε τώρα να κόβεται η Θράκη, τα «σιδηροδρομικά» δρομολόγια γίνονται με λεωφορεία, ενώ ακόμη και έτσι τα δρομολόγια μειώθηκαν και έγιναν ακριβότερα.

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.