ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Θα μελετήσει κάποιος στα Επιτελεία την κατάρρευση του συριακού Στρατού; Ή νομίζουν ότι «Δεν μας αφορά»;
prodeals

«Το καλάθι του φτωχού» έγινε… «καλάθι για πλούσιους»: Αυξήθηκαν οι τιμές των προϊόντων κατά 15%! – Απάτη!

Πώς εξαπατούν τους πολίτες με επικοινωνιακά κόλπα και τους οδηγούν στην εξαθλίωση

«Το καλάθι του φτωχού» έγινε… «καλάθι για πλούσιους»: Αυξήθηκαν οι τιμές των προϊόντων κατά 15%! – Απάτη!

Τελικά το «καλάθι του φτωχού» που θα τεθεί σε εφαρμογή από αύριο, θα είναι «καλάθι για πλούσιους» καθώς λίγες ώρες και μέρες πριν, σημειώθηκαν αυξήσεις «φωτιά» που άγγιξαν το 15% όπως καταδεικνύουν τα τιμολόγια χονδρικής Οκτωβρίου – Νοεμβρίου σε βασικά αγαθά.

 Εδώ θα πρέπει να τονίσουμε πως η αύξηση αυτή προστίθεται στις ήδη ανατιμημένες τιμές!

Όλα αυτά, ενώ παγκοσμίως τόσο η τιμή του φυσικού αερίου όσο και η τιμή του πετρελαίου έχει υποχωρήσει αισθητά, γεγονός που καθιστά τις συγκεκριμένες αυξήσεις όχι μόνο αδικαιολόγητες, αλλά καθαρά κερδοσκοπικές για κάποια προϊόντα.

Φυσικά, το «καλάθι του φτωχού» αποδεικνύεται ότι πρόκειται για άλλο ένα επικοινωνιακό κόλπο της κυβέρνησης το οποίο αποσκοπεί στο να θέσει στον «ύπνο» τους πολίτες και να μην καταλάβουν την μεγάλη εξαθλίωση στην οποία τους οδηγεί.

Σύμφωνα με έρευνα της εφημερίδας «Ναυτεμπορική» σε τουλάχιστον 15 κατηγορίες προϊόντων διατροφής και προσωπικής υγιεινής, οι αυξήσεις αφορούν τα τιμολόγια των προμηθευτών και αναμένεται να επιβαρύνουν τις τιμές των προϊόντων το αμέσως επόμενο χρονικό διάστημα.

Συμπίπτουν δηλαδή με την εφαρμογή του καλαθιού, το οποίο σίγουρα θα περιλαμβάνει μέρος αυτών των προϊόντων.

Ενδεικτικά αναφέρεται ότι είναι σα να τιμήσεις τους καταλόγους χονδρικής Οκτωβρίου – Νοεμβρίου για τους κωδικούς γάλακτος κυμαίνονται από 5 έως 15%, στην φέτα στο 8%, στα ζυμαρικά στο 7%, στα όσπρια στο 5%, στην μαγιά στο 7%, στο ελαιόλαδο στο 7,5%, στο ξύδι 7%, τους χυμούς και τα αναψυκτικά από 3 έως 7%, στα αλλαντικά και τα κατεψυγμένα από 10 έως 12%, στα κατεψυγμένα λαχανικά στο 8%, στα είδη προσωπικής υγιεινής όπως σαμπουάν, αφρόλουτρο και αποσμητικά από 3 έως 13%, στα απορρυπαντικά 7 έως 13%, ενώ γύρω στο 3% αναμένεται να αυξηθούν τα απολυμαντικά.

Το σύνολο των προαναφερθέντων προϊόντων έχει ανατιμηθεί τουλάχιστον δύο φορές εντός του 2022!

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Δηλαδή έχουμε μία τρίτη αύξηση (τουλάχιστον) σε πολλά προϊόντα, γεγονός που δεν δικαιολογείται από τις τρέχουσες συνθήκες της αγοράς.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.