ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου πυραύλου της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Ενστάσεις Σγουρού για τον «Μεγάλο Περίπατο»: «Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος»

Ενστάσεις Σγουρού για τον «Μεγάλο Περίπατο»: «Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος»

Τις ενστάσεις του για τον Μεγάλο Περίπατο εκφράζει ο Γιάννης Σγουρός. Ο πρώην περιφερειάρχης Αττικής σημειώνει συγκεκριμένα σε δήλωσή του:

«Ο «Μεγάλος Περίπατος της Αθήνας» όπως ονομάστηκε η ενοποίηση του ιστορικού κέντρου της Αθήνας ξεκινά με τους χειρότερους οιωνούς. Χωρίς να είμαστε αντίθετοι με το σύνολο του έργου και καθώς το ζήτημα δεν απασχόλησε το Περιφερειακό Συμβούλιο, σημειώνουμε και καταθέτουμε στο δημόσιο διάλογο τις διαπιστώσεις και ενστάσεις μας.

Πρώτον και κυριότερον: Δεν υπάρχουν πλήρεις κυκλοφοριακές και περιβαλλοντικές μελέτες για το έργο και φυσικά ούτε και οι σχετικές εγκρίσεις.

Με αφορμή το πρόβλημα του κορωνοϊού αποφασίστηκε ο περιορισμός των λωρίδων κυκλοφορίας στην οδό Πανεπιστημίου. Με τον τρόπο αυτό στραγγαλίστηκε η κυκλοφορία των οχημάτων, ταλαιπωρώντας χιλιάδες οδηγούς.

Η Πανεπιστημίου δεν είναι δημοτικός δρόμος! Η εποπτεία και η ευθύνη συντήρησής της ανήκει στην Περιφέρεια Αττικής. Αλήθεια μέσα από ποιες διαβουλεύσεις και διαδικασίες και με ποιο νομικό έρεισμα ο κ Πατούλης εκχώρησε την αρμοδιότητα του στον Δήμαρχο Αθηναίων; Άραγε τώρα ποιος έχει την ευθύνη συντήρησης όλου του δρόμου ή στην απευκταία περίπτωση ατυχήματος ποιος επιλαμβάνεται;

Η ενοποίηση θα έπρεπε να ξεκινήσει από τους δρόμους αρμοδιότητας του δήμου όπως την Μητροπόλεως, την Αθηνάς, την Πατησίων. Να μελετηθούν οι επιπτώσεις στην κυκλοφορία και ιδιαίτερα πως επηρεάζεται η Πανεπιστημίου. Επίσης έμφαση θα έπρεπε να δοθεί στις υποβαθμισμένες παρυφές του κέντρου των Αθηνών που υπάρχουν διαχρονικά προβλήματα γκετοποίησης και παραβατικότητας.

Μια τελευταία παρατήρηση για την οδό Πανεπιστημίου. Μια λωρίδα μετατρέπεται σε ποδηλατόδρομο από το Σύνταγμα μέχρι την Ομόνοια χωρίς να συνδέεται με άλλο δίκτυο ποδηλατοδρόμων. Τι εξυπηρετεί να κουβαλήσει κάποιος το ποδήλατο στο Σύνταγμα να πάει μέχρι την Ομόνοια και μετά να το μεταφέρει – πώς; – στο σπίτι του. Άλλωστε τα πεζοδρόμια στην Πανεπιστημίου είναι υπέρ επαρκή για τους πεζούς. Τι πραγματικά θα ωφελήσει η περαιτέρω διαπλάτυνση;

Η Παράταξή μας θεωρεί ότι κινείται στη σωστή κατεύθυνση η σκέψη το ιστορικό κέντρο της Αθήνας να γίνει ένας ενοποιημένος τόπος μιας ωραίας βόλτας, να μην ξεχνάμε όμως ότι κυρίως είναι τόπος εργασίας και πρέπει όσοι εργάζονται να εξυπηρετούνται χωρίς να ταλαιπωρούνται.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Να μην ξεχνάμε επίσης ότι υπάρχει και το ένα μεγάλο, υποβαθμισμένο τμήμα της Αθήνας που περιμένει εδώ και χρόνια παρεμβάσεις για την αναζωογόνηση του και στην κατεύθυνση αυτή έχουμε καταθέσει εδώ και χρόνια τις δικές μας προτάσεις», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση του Γιάννη Σγουρού.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.