Ένα νέο, ψηφιακό τρόπο επικοινωνίας με τους δημότες, εγκαινίασε αυτές τις μέρες ο δήμαρχος Αθηναίων.
Μέσω της πλατφόρμας του Instagram, οι χρήστες υποβάλουν σύντομα, γραπτά ερωτήματα προς τον Δήμαρχο κι εκείνος δίνει άμεσα τις απαντήσεις του μέσω με βίντεο λίγων δευτερολέπτων.
Ο δήμαρχος Αθηναίων Απαντά σε όλα τα ζητήματα που θέτουν οι πολίτες γύρω από την ποιότητα ζωής και την καθημερινότητα στο κέντρο και τις γειτονιές της πόλης.
Ο κ. Μπακογιάννης, στη διαδικτυακή αυτή επαφή του με τους δημότες, που παρουσιάστηκε μέσα από stories στο Instagram, δέχθηκε ερωτήματα που περιστράφηκαν γύρω από τα μικρά και μεγάλα έργα στην πόλη, τις παρεμβάσεις στις γειτονιές, την ποιότητα ζωής, τις κοινωνικές υπηρεσίες του δήμου, τον ψηφιακό μετασχηματισμό τα αδέσποτα κ.ά..
«Με αυτόν τον σύγχρονο τρόπο επικοινωνίας, επιδιώκουμε την άμεση επαφή με τον πολίτη. Όσο πιο κοντά βρισκόμαστε στους δημότες μας τόσο καλύτερα κατανοούμε τις ανάγκες τους, βλέπουμε τα προβλήματα και δρομολογούμε τις λύσεις. Εδώ και τρία χρόνια, τρέχουμε σε ρυθμό “σπριντ” για να προλάβουμε όλα όσα -για μεγάλο διάστημα- είχαν μείνει πίσω. Η Αθήνα “κοιτάζει” μπροστά τόσο με τα δεκάδες μεγάλα έργα που βρίσκονται σε εξέλιξη όσο και με τα πιο μικρά που βελτιώνουν την ποιότητα ζωής στο κέντρο και τις 129 γειτονιές της», τόνισε σε σχετική δήλωσή του ο κ. Μπακογιάννης.