ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Ε.Αντώναρος για το έγκλημα των Τεμπών: «Έπρεπε να συλληφθούν οι Ιταλοί της Hellenic Train και τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

«Έπρεπε να ελεγχθούν ποινικά οι αρμόδιοι υπουργοί της κυβέρνησης»

Ε.Αντώναρος για το έγκλημα των Τεμπών: «Έπρεπε να συλληφθούν οι Ιταλοί της Hellenic Train και τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ»

Ο πρώην κυβερνητικός εκπρόσωπος και βουλευτής Επικρατείας, Ευάγγελος Αντώναρος, στην συνέντευξή του στον Τάσο Γκουριώτη, στην εκπομπή “Black Monday”, στην τηλεόραση του Pronews αναφερόμενος στο έγκλημα των Τεμπών ζήτησε το αυτονόητο:

Να συλληφθούν οι Ιταλοί της Hellenic Train και τα στελέχη της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

Αναφερόμενος στο παράδοξο της ιταλικής εταιρείας Hellenic Train η οποία απλώς… εισπράττει τα έσοδα από τις σιδηροδρομικές διαδρομές και δεν εμφανίζεται πουθενά μετά την τραγωδία στα Τέμπη και είναι παντελώς αόρατη είπε:

«Μόλις έγινε το δυστύχημα μπήκα στην ιστοσελίδα της Hellenic Train, διαπίστωσα λοιπόν ότι η εταιρεία αυτή, διοικείται από ένα Διοικητικό Συμβούλιο, όπου όλα τα μέλη είναι Ιταλοί με ιταλικά ονόματα.

Μου κάνει εντύπωση ότι δεν υπάρχει ούτε ένας Έλληνας η μία Ελληνίδα στο Διοικητικό Συμβούλιο.

Που αυτό γίνεται σε όλες τις εταιρείες όπως στην περίπτωση της Cosmote που ελέγχεται από την Deusche Telecom. 

Παρόλα ταύτα η διοίκηση της είναι ελληνική και τα μέλη του συμβουλίου είναι Έλληνες.

Δεύτερον, όταν γίνεται ένα τέτοιο γεγονός, λένε ποιος είναι ο διαχειριστής; Τι κάνουμε; για λόγους δικαστικής πρόληψης πας και τον πιάνεις. Και το απαγορεύεις ταυτόχρονα και την έξοδο από τη χώρα. Μέχρι να διαλευκανθεί αν έχει ευθύνη ή όχι.

Αυτό δεν έχει γίνει. Δεν αναφέρεται πουθενά η έλλειψη ελληνικής συμμετοχής στο Διοικητικό Συμβούλιό της και τρίτον, η εταιρεία αυτή εκτός από μία αρχική ανακοίνωση είναι αόρατη!

Δεν αναφέρεται πουθενά. Σα να τη προστατεύει κάποιος από το άγγιγμα του ελληνικού νόμου.

Δεν μπορούν όμως να μας λένε ότι πιάνουν τον ανεπαρκή σταθμάρχη και να περιοριστούν όλα σε αυτόν.

Υπάρχουν κι άλλα επίπεδα ευθύνης.

Για να το απλοποιήσουμε: Πάμε χαμηλά, αυτός που πατάει τα κουμπιά για να αλλάξουν οι ράγες. Δεύτερον η εταιρεία η οποία επιβλέπει το σύνολο και εισπράττει τα λεφτά.

Εδώ μαθαίνουμε ότι η εταιρεία δεν είναι σε θέση να μας πει πόσα εισιτήρια είχαν εκδοθεί στην συγκεκριμένη αμαξοστοιχία. Μάλιστα μου έχουν πει πως αντίθετα με όσα λένε μπήκανε πολλοί στο σταθμό της Λάρισας χωρίς να έχουν βγει τα εισιτήρια από το εκδοτήριο.

Είναι δυνατόν να μην ξέρεις; Πόσοι άνθρωποι βρίσκονται ανά πάσα στιγμή σε μία αμαξοστοιχία;

«Αυτό που συνέβη στα Τέμπη είναι αδιανόητο. Αν είχαν εφαρμοστεί οι κανόνες που εφαρμόζονται στις υπόλοιπες χώρες της ευρωπαΐκής ένωσης αυτό το πράγμα δεν θα έχει συμβεί. Είναι σα να μου λέτε ότι ένα μεγάλο επιβατικό αεροπλάνο πετάει χωρίς δεύτερο πιλότο. Μπορούμε το διανοηθούμε; Αδιανόητο.

Ή αλλιώς είναι σα να λέμε ότι το αεροπλάνο αυτό θα πετούσε χωρίς ελεγκτή ενέργειας κυκλοφορίας ή χωρίς τα απαραίτητα τεχνικά συστήματα.

Και επέτρεψαν λοιπόν σε δύο τρένα ένα από το Βορρά και ένα από το Νότο να κινούνται με έναν μηχανοδηγό το καθένα ή όποιος άλλος υπήρχε εκεί και είχε την ευθύνη.

Και ξαφνικά όλοι λένε πως για όλα φταίει ο σταθμάρχης. Ο σταθμάρχης έκανε όπως φαίνεται ένα μοιραίο ανθρώπινο λάθος. Αλλά για το μοιραίο ανθρώπινο λάθος πρέπει να υπάρχει ένας άλλος μηχανισμός που να το ελέγχει.

Όσοι έχουν πάει σε χώρες της βόρειας και της κεντρικής Ευρώπης ξέρουν ότι εκεί τα σιδηροδρομικά δρομολόγια είναι πυκνά. Εδώ έχουμε δυο τρεις γραμμές και δεν μπορέσαμε τα τελευταία χρόνια να εφαρμόσουμε τα αυτονόητα όπως η αυτοματοποίηση».

«Με την παραίτηση λοιπόν ενός υπουργού δεν λύνεται το θέμα. Γιατί εδώ πρέπει να δούμε ποια δικαιώματα θίγονται;

Θίγεται το δικαίωμα της ζωής. Αυτό που χάθηκε είναι το μεγαλύτερο δικαίωμα. Το κράτος έχει υποχρέωση φροντίδας των πολιτών και όχι μόνο να τους «πετσοκόβει» σε φόρους.

Βλέποντας όλα αυτά τα πράγματα, αναρωτιέται κανείς, τι γίνεται στον τομέα των δημόσιων μεταφορών. Ποιος τα ελέγχει; Έχουν αφεθεί στην τύχη τους;

Με την μέθοδο των ιδιωτικοποιήσεων μήπως το κράτος επιχειρεί να διώξει από πάνω του την ευθύνη φροντίδας των πολιτών;».

Εν συνεχεία ο Ευάγγελος Αντώναρος είπε πολύ σημαντικά πράγματα για τον σταθμάρχη της Λάρισας ο οποίος όπως έχει αποκαλυφθεί έγινε πρόσφατα σταθμάρχης και ενώ πριν ήταν σε διαφορετικές θέσεις όπως, αχθοφόρος στον ΟΣΕ, ή υπάλληλος στο υπουργείο Παιδείας, με λίγα λόγια ανεπαρκώς εκπαιδευμένος και σε ηλικία 60 ετών όπου απαγορεύεται να προσληφθεί σε αυτή την θέση.

«Διαβάσαμε ακούστηκε και δεν διαψεύστηκε, ότι ο άνθρωπος αυτός ήταν μετακλητός υπάλληλος.

Τι σημαίνει μετακλητός υπάλληλος; Είναι αυτοί οι οποίοι προσλαμβάνονται, με πρόταση, θέληση ενός πολιτικού προσώπου, για να δουλέψουν στο πολιτικό του γραφείο. Και μένουν σε αυτή την θέση, όσο το πρόσωπο αυτό μένει σε αυτήν την θέση.

Όταν φύγει, φεύγουν μαζί του. Ποιο λοιπόν είναι το πρόσωπο αυτό; Πρέπει να βγει στην επιφάνεια.»

Αναφερόμενος στον επίσης μετακλητό υπάλληλο στο υπουργείο Μεταφορών και Υποδομών, τον υιό του εισαγγελέα του Αρείου Πάγου Ισίδωρου Ντογιάκου, είπε:

«Είναι απαράδεκτο για τον εισαγγελέα του Αρείου Πάγου, ο οποίος δέχεται ο γιος του, να συμβουλεύει έναν υπουργό ο οποίος βρε αδερφέ, μπορεί να ελεγχθεί και ποινικά.

Μαθαίνω τώρα ότι σε μία από τις εταιρείες στο πλέγμα των σιδηροδρόμων είναι επίσης σύμβουλος.

Δεν θα έπρεπε τώρα που ο πατέρας Ντογιάκος κινεί δικαστική διαδικασία στο θέμα, να πει ο γιος, εγώ αναστέλλω την δραστηριότητα μου για αυτή την εταιρεία; τι θα γίνει θα βρεθεί αντιμέτωπος με τον πατέρα του ή με τους εισαγγελείς οι οποίοι είναι υφιστάμενη του πατέρα του; »

Σε ερώτημα σχετικά με την διαπλοκή των τριών εξουσιών στην Ελλάδα (της εκτελεστικής, της νομοθετικής και της δικαστικής) που θα έπρεπε να είναι διακριτές, ο Ε.Αντώναρος είπε:

«Αυτό είναι το πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με την παρουσία οικογενειών στα πλέγματα εξουσίας, και με τον μη σεβασμό βασικών κανόνων δεοντολογίας».

Σχετικά με τις εκλογές που έρχονται οσονούπω, ο Ε.Αντώναρος σχετικά με τον χρόνο των εκλογών είπε ότι είμαστε κοντά και μέχρι τα τέλη Ιουνίου ο Κ.Μητσοτάκης θα πρέπει να προκηρύξει εκλογές.

Πιστεύει μάλιστα πως δεν αποκλείεται να τις κάνει ακόμα και Αύγουστο (έχει το δικαίωμα η κυβέρνηση Μητσοτάκη να τις πραγματοποιήσει ακόμα και στις 13 Αυγούστου).

«Για μένα ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα τραβήξει τις εκλογές όσο το δυνατόν αργότερα. Η τραγωδία στα Τέμπη προφανώς και επιβεβαιώνει την αντίληψη ότι θα έχουμε εκλογές πιο αργά από την ημερομηνία της 9ης Απριλίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Είναι δικό του όμως το δικαίωμα αλλά μου φαίνεται δύσκολο να κάνει εκλογές στις 9 Απριλίου όταν θα έχουμε τα σαράντα, το μνημόσυνο των ανθρώπων που χάθηκαν άδικα σε αυτή την τραγωδία».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.