Το έγκλημα στα Τέμπη το οποίο κόστισε τις ζωές σε 57 ανθρώπους είναι αποκλειστική ευθύνη της κυβέρνησης Μητσοτάκη καθώς όχι μόνο δε φρόντισε να ολοκληρωθούν τα απαραίτητα για την ασφάλεια των σιδηροδρομικών δρομολογίων έργα τηλεδιοίκησης αλλά τοποθέτησε έναν εντελώς ακατάλληλο άνθρωπο με κομματικά κριτήρια σε μία τόσο υπεύθυνη θέση όπως αυτή του σταθμάρχη Λαρίσης.
Πρόκειται για έγκλημα με “ονοματεπώνυμο” καθώς αυτός στον οποίο η κυβέρνηση έριξε όλο το βάρος της ευθύνης, δηλαδή ο 60χρονος σήμερα, Βασίλης Σαμαράς, κατάφερε να διοριστεί στην θέση αυτή παρά το ηλικιακό απαγορευτικό με την από 30 Μαΐου 2022 (ΦΕΚ 2623) υπουργική απόφαση και πιο ειδικά απόφαση που εξέδωσε ο τοτε αρμόδιος Υπουργός Μεταφορών και Υποδομών Κ.Α.Καραμανλής!
Συγκεκριμένα ο 59χρονος τότε, κατέλαβε την θέση αυτή μέσα από την υπουργική απόφαση του Κ.Α.Καραμανλή που επέτρεψε την επέκταση του ορίου ηλικίας (αρχικά από τα 42 στα 48 έτη) στα 60 έτη!
Έτσι μέσα από αυτή την υπουργική απόφαση αποδεικνύεται ότι στην θέση αυτή διορίστηκε χάρις στην “φωτογραφική διάταξη” που ψήφισε η κυβέρνηση.
Δηλαδή το έγκλημα έχει “ονοματεπώνυμο” και αυτό γιατί τα τα ηλικιακά όρια δεν έχουν μπει στην “τύχη” αλλά αφορούν την φυσική ικανότητα ανάληψης και ευθυνών ενός στελέχους που παίρνει αποφάσεις για “ζωή και θάνατο”.
Άλλο έγγραφο που ουσιαστικά επιβεβαιώνει ότι η μετάταξη του μοιραίου σταθμάρχη κατά το έγκλημα στα Τέμπη ήταν ρουσφέτι της Νέας Δημοκρατίας αποκαλύφθηκε πέρσι τέτοια εποχή από το pronews.gr
Συγκεκριμένα, όταν ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς είχε επιχειρήσει να μεταταχθεί στον ΟΣΕ ως σταθμάρχης με αίτησή του στις 16 Δεκεμβρίου του 2019, είχε εισπράξει αρνητική απάντηση, καθώς ήταν ακατάλληλος για τη θέση.
«Καθώς η ειδικότητα επιστάτης γραφείου αποσκευών, με την οποία υπηρεστούσατε στην ΤΡΑΙΝΟΣΕ ΑΕ, δεν περιλαμβάνεται στις ως άνω διατάξεις, το αίτημά σας για μετάταξη από την Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Λάρισας προς τον ΟΣΕ δεν είναι δυνατόν να ικανοποιηθεί».
Ο πρώην υπουργός Υποδομών έκανε την αποκάλυψη μιλώντας στην εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ για την ασφάλεια στις μεταφορές και επισήμανε πως ο σταθμάρχης, είχε προσπαθήσει κατά το παρελθόν να επιστρέψει στους σιδηροδρόμους.
Βέβαια το πρόβλημα δεν βρίσκεται μόνο στον συγκεκριμένο σταθμάρχη καθώς όπως αποκαλύφθηκε την ανύπαρκτη εκπαίδευση που έλαβε την έχουν επίσης λάβει λίγο πολύ όλοι σταθμάρχες από το 2021 και μετά.
Κόλαφος είναι για την κυβέρνηση το πόρισμα της ΡΑΣ (Ρυθμιστική Αρχη Σιδηροδρόμων) για το έγκλημα των Τεμπών σύμφωνα με το οποίο κρίνεται «Ανεπαρκής η εκπαίδευση των σταθμαρχών από το 2021».
Είναι η ίδια «εκπαίδευση» που είχε παρακολουθήσει ο σταθμάρχης Βασίλης Σαμαράς που είχε βάρδια στο έγκλημα των Τεμπών.
Αξίζει να θυμηθούμε και την δυσανασχέτηση του τότε υπουργού Μεταφορών Κ.Α.Καραμανλή μία εβδομάδα πριν την τραγωδία, που απορούσε πως τόλμησαν να του κάνουν ερώτηση στην Βουλή για το αν είναι ασφαλείς οι ελληνικοί σιδηρόδρομοι!