Από την ώρα που το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ κατέρρευσε εκλογικά και συνέχισε να καταρρέει δημοσκοπικά άρχισε και ο πανικός στους χορηγούς.
Ποιος θα πάρει τηλέφωνο και θα πει ‘‘δώσε ένα κατοστάρι ή ένα διακοσάρι (χιλιάδες ευρώ) τον χρόνο για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα ή τον δικό μας άνθρωπο’‘.
Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησαν τα οικονομικά θέματα στον ΣΥΡΙΖΑ.
Από αυτό βέβαια γίνεται κατανοητό ότι οι «διαφημιζόμενοι», όχι μόνο στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν τα έδιναν μέχρι τώρα για εμπορικούς σκοπούς.
Οι ευρωεκλογές είναι η τελευταία ευκαιρία για τον ΣΥΡΙΖΑ (και όχι μόνο για τον ΣΥΡΙΖΑ) για να ανακάμψει.
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.