Από την ώρα που το κόμμα του ΣΥΡΙΖΑ κατέρρευσε εκλογικά και συνέχισε να καταρρέει δημοσκοπικά άρχισε και ο πανικός στους χορηγούς.

Ποιος θα πάρει τηλέφωνο και θα πει ‘‘δώσε ένα κατοστάρι ή ένα διακοσάρι (χιλιάδες ευρώ) τον χρόνο για το ραδιόφωνο ή την εφημερίδα ή τον δικό μας άνθρωπο’‘.

Κάπως έτσι λοιπόν ξεκίνησαν τα οικονομικά θέματα στον ΣΥΡΙΖΑ.

Από αυτό βέβαια γίνεται κατανοητό ότι οι «διαφημιζόμενοι», όχι μόνο στον ΣΥΡΙΖΑ, δεν τα έδιναν μέχρι τώρα για εμπορικούς σκοπούς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι ευρωεκλογές είναι η τελευταία ευκαιρία για τον ΣΥΡΙΖΑ (και όχι μόνο για τον ΣΥΡΙΖΑ) για να ανακάμψει.