Νωρίτερα από αναμενόμενο ξεκίνησε τελικά η δέσμευση του Υπουργού Παιδείας Κ.Πιερρακάκη καθώς αντί του Σεπτεμβρίου μέχρι το τέλος της σχολικής χρονιάς θα έχει ξεκινήσει η πιλοτική λειτουργία του ψηφιακού Φροντιστηρίου για τους μαθητές του Γυμνασίου σε δύο μαθήματα: Στα Νέα Ελληνικά και τα Μαθηματικά.
Το υπουργείο κινήθηκε πραγματικά ταχύτατα και αυτό εκτός των μαθητών θα ωφελήσει και πολλούς γονείς στην… τσέπη τους καθώς θα μπορούν δωρεάν να έχουν ένα φροντιστήριο για τα παιδιά τους ενώ μεγάλη βελτίωση στην εκπαιδευτική διαδικασία θα έχουν και οι ψηφιακοί διαδραστικοί πίνακες.
«Το Ψηφιακό Φροντιστήριο ξεκίνησε ήδη τη λειτουργία του με Γλώσσα και Μαθηματικά των τριών τάξεων του Γυμνασίου.
Σύντομα στο http://streaming.digitalschool.gov.gr οι μαθητές όλων των σχολικών τάξεων θα μπορούν να βρουν επεξηγηματικά βίντεο για το σύνολο της διδακτέας ύλης σε κάθε μάθημα», γράφει σε σημερινό του μήνυμα ο Κυριάκος Πιερρακάκης.
Το Ψηφιακό Φροντιστήριο ξεκίνησε ήδη τη λειτουργία του με Γλώσσα και Μαθηματικά των τριών τάξεων του Γυμνασίου.
Το Ψηφιακό Φροντιστήριο ξεκίνησε ήδη τη λειτουργία του με Γλώσσα και Μαθηματικά των τριών τάξεων του Γυμνασίου.
Σύντομα στο https://t.co/8ssC9MTb65 οι μαθητές όλων των σχολικών τάξεων θα μπορούν να βρουν επεξηγηματικά βίντεο για το σύνολο της διδακτέας ύλης σε κάθε μάθημα. pic.twitter.com/kGONmINQaD
— Kyriakos Pierrakakis (@Pierrakakis) May 19, 2024
Πώς θα γίνεται το ζωντανό φροντιστήριο
Συνεχίζοντας διευκρίνισε πως «το ζωντανό φροντιστήριο είναι άλλη υπόθεση και αφορά στις μεγάλες τάξεις του Λυκείου, ειδικά στην Γ΄ Λυκείου. Καθηγητές, αποσπασμένοι στο Υπουργείο Παιδείας όπου υπάρχει όλη τη τεχνική υποδομή θα κάνουν ζωντανό φροντιστήριο σε μαθητές από όλη τη χώρα που θα μπορούν να συνδεθούν με την πλατφόρμα και να παρακολουθούν δια ζώσης φροντιστηριακό μάθημα εντελώς δωρεάν. Η έναρξη του θα γίνει τον Σεπτέμβριο του 2024».
Αποκάλυψε, επίσης, λεπτομέρειες για την πλατφόρμα για τους γονείς που ήδη δημιουργείται και με αυτή «ο γονιός θα μπορεί σε κάθε στιγμή να γνωρίζει τις επιδόσεις του παιδιού του στα μαθήματα, τις απουσίες αλλά επίσης θα μπορεί να κλείνει ραντεβού με τον καθηγητή δια ζώσης ή με βιντεοκλήση».
Για τις Ψηφιακές Τάξεις, οι οποίες αναφέρονται σε παιδιά εξαιρετικά απομακρυσμένων ή δυσπρόσιτων περιοχών της χώρας, όπως η Γαύδος, ο κ. Πιερρακάκης ανέφερε πως «σε αυτές τις περιπτώσεις επιδιώκεται να υπάρχει ζωντανή διδασκαλία από 3 εκπαιδευτικούς των βασικών μαθημάτων και τα υπόλοιπα μαθήματα να γίνονται ψηφιακά από δασκάλους ή καθηγητές διπλανού βασικού-επιβλέποντος κοντινότερου σχολείου».
Για τους διαδραστικούς ψηφιακούς πίνακες
Τέλος, αναφερόμενος στους διαδραστικούς ψηφιακούς πίνακες υποστήριξε ότι «θα τοποθετηθούν σε κάθε τμήμα, κάθε σχολείου σε όλη τη χώρα. Χρειαζόμαστε περίπου 34.000 τέτοιους πίνακες και ήδη έχουν τοποθετηθεί και λειτουργούν περί τις 21.000».
Ο υπουργός μιλώντας για τις ευρωεκλογές υπερθεμάτισε της συμμετοχής της Ευρωπαϊκής Ένωσης σε αυτή την ψηφιακή επανάσταση που συντελείται στη χώρα , «όπως την αποτύπωσε και η σημερινή μέτρηση της ETERON για τις βασικές κατακτήσεις της μεταπολίτευσης, μέτρηση στην οποία το gov.gr προβάλλει ως μια από τις σημαντικότερες μεταρρυθμίσεις». «Να σημειωθεί πως χωρίς το ταμείο Ανάκαμψης και τους ευρωπαϊκούς πόρους όλα αυτά θα ήταν πολύ δύσκολο να επιτευχθούν» τόνισε ο κ. Πιερρακάκης και είπε «η ψηφιακή πολιτική είναι κοινωνική πολιτική».
Τέλος, ο υπουργός Παιδείας αναφέρθηκε στην συνάντηση του με τον προκαθήμενο των Καθολικών, τον Πάπα της Ρώμης, στον οποίο έθεσε το ζήτημα της μετατροπής από τον Ερντογάν της Μονής της Χώρας από μουσείο σε τζαμί, ενώ για τις επερχόμενες ευρωεκλογές δήλωσε, αφού αναφέρθηκε στην τιμητική για τον ίδιο, «αν και Μανιάτης», εποπτεία της Κρήτης που του ανέθεσε ο πρωθυπουργός, ότι «είμαστε μέσα στους στόχους που ο πρωθυπουργός έθεσε σε μια εκλογική διαδικασία που είναι πολύ σημαντική για τη χώρα μας και τους πολίτες».