ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτές τις κεφαλές του νέου διηπειρωτικού βλήματος της Ρωσίας που έπεσε στην Ουκρανία δεν τις προλαβαίνει ούτε το μάτι...
prodeals

Κ.Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα είναι μια χώρα ανοικτή σε όσους θέλουν να ενσωματωθούν»

«Μακάρι το δικό σου παράδειγμα να είναι παράδειγμα για άλλα νέα παιδιά»

Κ.Μητσοτάκης: «Η Ελλάδα είναι μια χώρα ανοικτή σε όσους θέλουν να ενσωματωθούν»

Ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, συναντήθηκε το μεσημέρι της Δευτέρας στο Μέγαρο Μαξίμου με τον 19χρονο μαθητή από το Ιράν Κούρος Ντουρμοχαμαντί Μπαγκί, ο οποίος αρίστευσε στις φετινές πανελλαδικές.

«Είναι μία πολύ ωραία ιστορία η οποία αποδεικνύει ότι η Ελλάδα είναι πάντα μία χώρα ανοιχτή σε όσους θέλουν να ενσωματωθούν σε αυτή», σημείωσε ο πρωθυπουργός, ο οποίος την προηγούμενη εβδομάδα, στο περιθώριο της Συνόδου του ΝΑΤΟ στη Μαδρίτη, είχε τηλεφωνήσει στον μαθητή προκειμένου να τον συγχαρεί και να τον προσκαλέσει στο Μέγαρο Μαξίμου.

«Έλληνες είναι αυτοί που μετέχουν της ημετέρας παιδείας, αυτοί που αισθάνονται Έλληνες και θέλουν να μάθουν τη γλώσσα, να ζήσουν εδώ, να κάνουν οικογένεια εδώ. Και θέλουμε να είμαστε πάντα πάρα πολύ ανοιχτοί σε περιπτώσεις σαν και εσένα για να δώσουμε σε όλα τα παιδιά τα οποία ήρθαν εδώ -γιατί έχουμε κάνει μια μεγάλη δουλειά στα παιδιά, ειδικά στα ασυνόδευτα προσφυγόπουλα- σε αυτούς που θέλουν να μείνουν στην Ελλάδα να τους δώσουμε τις ευκαιρίες να μπορέσουν να μάθουν τη γλώσσα, να σπουδάσουν εδώ, να ζήσουν εδώ», προσέθεσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

Του μίλησε για τη ζωή του και πώς αρίστευσε αν και αρχικά δεν γνώριζε ελληνικά

Ο 19χρονος ευχαρίστησε τους καθηγητές του αλλά και τα Υπουργεία Παιδείας και Μετανάστευσης για την υποστήριξη που του προσέφεραν. «Χωρίς όλους αυτούς τους ανθρώπους αυτό που έκανα δεν θα ήταν δυνατό», είπε ο Κούρος Ντουρμοχαμαντί Μπαγκί.

Ο μαθητής αφηγήθηκε στον Κυριάκο Μητσοτάκη πώς έφτασε στη Λέσβο μαζί με την οικογένειά του το 2019 και πώς εντάχθηκε στο σχολικό σύστημα, με την υποστήριξη της οργάνωσης Παιδικά Χωριά SOS και της διοίκησης του ΚΥΤ στο Μαυροβούνι, με αποτέλεσμα να αριστεύσει στις πανελλήνιες εξετάσεις παρά το γεγονός ότι αρχικά δεν γνώριζε καθόλου ελληνικά.

Αναφέρθηκε επίσης στο σχολείο από το οποίο αποφοίτησε στην Ελλάδα. «Πήγα στο Πρότυπο ΓΕΛ Μυτιλήνης. Που είναι πάρα πολύ καλό σχολείο δεν το συζητάμε, οι καθηγητές απίστευτοι, δεν έχω λόγια», είπε.

Ο 19χρονος σημείωσε πως πρόθεσή του είναι να σπουδάσει Ηλεκτρολόγος Μηχανικός σε ελληνικό πανεπιστήμιο και να παραμείνει στην Ελλάδα.

«Μακάρι το δικό σου παράδειγμα να είναι παράδειγμα για άλλα νέα παιδιά»

Κλείνοντας τη συζήτηση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης ανέφερε:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Κάθε χώρα έχει υποχρέωση να φυλάει τα σύνορά της, από την άλλη μεριά είμαστε μία χώρα ανοιχτή, που προσφέρει δικαιώματα και ευκαιρίες σε αυτούς οι οποίοι θέλουν να μείνουν, να ζήσουν και να ενσωματωθούν με τον δικό τους τρόπο στην ελληνική κοινωνία. Και χαίρομαι ειλικρινά που το συμβολίζεις αυτό και μακάρι να μπορούμε το δικό σου παράδειγμα να είναι παράδειγμα για άλλα νέα παιδιά».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
defencenet.ae
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.