Ο βουλευτής του ΠΑΣΟΚ και υποψήφιος πρόεδρος, Μιχάλης Κατρίνης, άσκησε κριτική στην κυβέρνηση για τα προβλήματα των νησιών.

Ο κ. Κατρίνης αναφέρθηκε στην νησιωτική πολιτική που θα πρέπει να υπάρχει με πράξεις και όχι με λόγια προκειμένου όπως τόνισε να αντιμετωπιστούν τα προβλήματα των νησιών.

«Η Ελλάδα δεν έχει νησιωτική πολιτική, όσοι την επικαλούνται την περιορίζουν σε λόγια και γενικολογίες. Δεν υπάρχει νησιωτική πολιτική όταν απουσιάζουν συγκεκριμένες δράσεις για την αντιμετώπιση των προβλημάτων των νησιών» είπε ο κ. Κατρίνης για να συνεχίσει:

«Υπάρχει αναπτυξιακό πρόγραμμα για να ενισχυθεί η ζωή στα νησιά; Υπάρχει αντιστοίχιση με πολιτικές για το δημογραφικό προκειμένου να παραμείνουν οι νέοι άνθρωποι στα νησιά;

Νησιωτική πολιτική σημαίνει τολμηρές πολιτικές, φορολογικά κίνητρα για να στηριχθεί η ζωή και η οικονομική δραστηριότητα στα νησιά.

Σημαίνει σοβαρά μισθολογικά, φορολογικά και θεσμικά κίνητρα για να έρθουν γιατροί στα νησιά και να αισθάνονται ασφαλείς οι νησιώτες», τόνισε ο Μιχάλης Κατρίνης συζητώντας με τους πολίτες σε μια μεγάλη ανοιχτή συγκέντρωση.

Και προαναγγέλλοντας ότι μέσα στο Σεπτέμβριο θα παρουσιάσει ένα ολοκληρωμένο «Σχέδιο Νησιωτικής Πολιτικής».

Ο κ. Κατρίνης ανέφερε εκ νέου ότι «μόνο μια Μεγάλη Παράταξη θα αποτελέσει εναλλακτική πρόταση διακυβέρνησης και κόμμα εξουσίας».

Είχε συνάντηση με τον Πρόεδρο του Επιμελητηρίου Κυκλάδων κ. Ρούσσο, με τον οποίο έγινε αναλυτική συζήτηση για τα προβλήματα της τοπικής οικονομίας.

Παράλληλα, συναντήθηκε με τους εργαζόμενους στο ναυπηγείο του Νεωρίου αλλά και το Διευθυντή κ. Βαμβακούση.

Όπως είπε ο κ. Κατρίνης «η ανάπτυξη της ναυπηγικής βιομηχανίας αποτελεί συγκριτικό πλεονέκτημα για τη νησιωτική οικονομία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ένα νέο αναπτυξιακό σχέδιο για την ελληνική ναυπηγική βιομηχανία πρέπει να συνδέεται:

  • με τη δέσμευση ότι κάθε προμήθεια του Πολεμικού Ναυτικού πρέπει να περιλαμβάνει κατασκευαστικό έργο που θα υλοποιείται στα Ελληνικά Ναυπηγεία.
  • με την προοπτική ανανέωσης του στόλου της ελληνικής ακτοπλοΐας και της προσαρμογής του στους κανόνες της πράσινης μετάβασης. Το έργο αυτό μπορεί να υλοποιηθεί στα ελληνικά ναυπηγεία που θα αποκτήσουν εξειδίκευση και τεχνογνωσία, χτίζοντας τα πλοία της νέας εποχής.