«Oι εργασίες βαδίζουν σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα παρά το γεγονός ότι υπάρχουν κατασκευαστικές δυσκολίες…», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης, κατά την διάρκεια της επιθεώρησης της μεγαλύτερης σιδηροδρομικής γέφυρας που κατασκευάζεται στην περιοχή του Δομοκού στη Φθιώτιδα και τα στελέχη τη ΕΡΓΟΣΕ την ονομάζουν «ΣΓ 26» όπως αναφέρει ο Ελεύθερος Τύπος.
«Είμαστε εδώ για να αντιμετωπιστούν εγκαίρως τα οποιαδήποτε προβλήματα υπάρχουν προκείμενου μέχρι το φθινόπωρο να έχει ολοκληρωθεί το έργο», σημείωσε ο κ. Σπίρτζης, εξαγγέλλοντας με αυτόν τον τρόπο και την ολοκλήρωση όλων των έργων στο σιδηροδρομικό κύριο δίκτυο της χώρας, έτσι ώστε η απόσταση από την Αθήνα μέχρι την Θεσσαλονίκη να γίνει 3 ώρες και 20 λεπτά.
Μάλιστα το έργο το χαρακτήρισε ως «ένα έργο εγκαταλειμμένο χωρίς χρηματοδότηση και χωρίς προοπτική ολοκλήρωσης», για να συμπληρώσει πως «με την ολοκλήρωση είναι ένα έργο που θα αλλάξει τελείως τις μεταφορές στη χώρα μας…».
Προηγουμένως ο κ. Σπίρτζης παραβρέθηκε στην τελετή που έγινε για να δοθεί στην κυκλοφορία η άνω διάβαση στο ΣΣ Λιανοκλαδίου κοντά στη Λαμία.
Μιλώντας για την νέα γέφυρα που ολοκληρώθηκε σημείωσε πως «θα διευκολύνει την κυκλοφορία των οχημάτων και θα εξυπηρετήσει τους κατοίκους και προς τον Σιδηροδρομικό Σταθμό και προς τα χωρία της περιοχής της Υπάτης …»
Στις δηλώσεις του ο κ. Σπίρτζης στάθηκε ιδιαίτερα στην ολοκλήρωση των εργασιών στο σιδηροδρομικό δίκτυο αφού μέχρι το Λιανοκλάδι τα τρένα έχουν εγκαταλείψει την κίνηση τους από την περιοχή του Μπράλου αλλά από το τούνελ του Καλλιδρόμου φτάνουν στον κάμπο της Λαμίας. Μάλιστα το επόμενα διάστημα θα ολοκληρωθεί και η ηλεκτροκίνηση μέχρι το Λιανοκλάδι.
Ο υπουργός έκανε ιδιαίτερη αναφορά σε μια ακόμα αντιπλημμυρική παρέμβαση που θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα στο Σπερχειό ποταμό «έργο που θα ανακουφίσει τους αγρότες της περιοχής από τις πλημμύρες» όπως είπε. Επανέλαβε για μια ακόμη φορά την αξιοποίηση της παλιάς σιδηροδρομικής γραμμής Τιθοράες -Λιανοκλαδίου και για τουριστικούς αλλα και για ιστορικούς λόγους.
Ερωτηθείς ο κ. Σπίρτζης για τον Ε65 δήλωσε αισιόδοξος για την ολοκλήρωση του, εξηγώντας ότι οι όποιες καθυστερήσεις προήλθαν από τις Βρυξέλλες, ήταν εξαιτίας της αξιολόγησης των δημοσίων έργων στην Ελλάδα που στοίχισαν επιπλέον 1,2 εκ, ευρώ με παράλληλη μείωση 50% του φυσικού τους αντικειμένου. «Αυτό οδήγησε σε εξονυχιστικό έλεγχο οποιουδήποτε έργου. Στόχος μας είναι να ξεκινήσουν άμεσα οι εργασίες για ένα αυτοκινητόδρομο με δύο λωρίδες και διαχωριστικό, καθώς και ΛΕΑ στο μεγαλύτερο μήκος του».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.