Το δικό της ποδηλατόδρομο θα έχει η Θεσσαλονίκη. Ωστόσο, δεν λείπουν και οι αντιδράσεις, κυρίως των καταστηματαρχών της περιοχής.
Από τα μέσα του μήνα τα συνεργεία του δήμου έχουν ξεκινήσει εργασίες, προκειμένου να μεταφέρουν τον ποδηλατόδρομο από το πλακόστρωτο της Παλιάς Παραλίας στη δεξιά πλευρά του οδοστρώματος της παραλιακής Λεωφόρου Νίκης, στο πλαίσιο των μέτρων που έχουν προβλεφθεί για την αντιμετώπιση της πανδημίας του κορωνοϊού και την απόδοση μέρους του δημόσιου χώρου στους πολίτες.
Ο νέος ποδηλατόδρομος αναμένεται να δοθεί προς χρήση την Παρασκευή, 31 Ιουλίου, ωστόσο πολλές είναι οι αντιδράσεις, κυρίως των καταστηματαρχών, οι οποίοι τονίζουν πως με την κατασκευή του ποδηλατόδρομου χάθηκαν θέσεις στάθμευσης σε μια πυκνοκατοικημένη περιοχή και πλέον δεν θα μπορούν να σταματούν οι πελάτες για να ψωνίσουν στα μαγαζιά τους.
Προσθέτουν, επίσης, ότι δεν θα μπορούν ούτε να εφοδιαστούν με προϊόντα, καθώς δεν θα μπορούν να κάνουν στάση τα φορτηγά ανεφοδιασμού. Από την άλλη, ο ποδηλατόδρομος και στα δύο ρεύματα συνυπάρχει με τις στάσεις των λεωφορείων του ΟΑΣΘ, που σημαίνει ότι οι ποδηλάτες θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, όπως και στις διασταυρώσεις του δρόμου με τις κάθετες οδούς, όταν οι οδηγοί θα θέλουν να στρίψουν δεξιά σε αυτές με ορατό τον κίνδυνο να μην γίνονται αντιληπτοί.
Ο τεχνικός σύμβουλος του δημάρχου Θεσσαλονίκης, Δημήτρης Μήτρου, εξήγησε ότι στην οδό Κ. Καραμανλή η στάση και η στάθμευση ήταν παράνομη. «Η δημιουργία του ποδηλατόδρομου πέρασε δύο φορές από διαβούλευση στην Επιτροπή Ποιότητας Ζωής του Δήμου Θεσσαλονίκης», συμπλήρωσε, για να προσθέσει πως έχει προγραμματιστεί να δημιουργηθούν θέσεις φορτοεκφόρτωσης στους κάθετους δρόμους.