Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, κατά τη διάρκεια τηλεοπτικής του συνέντευξης το πρωί της Πέμπτης, μίλησε για το θέμα των συγκοινωνιών.
Ειδικότερα, ανέφερε ότι «έχει γίνει μεγάλη προσπάθεια, κυρίως από τις διοικήσεις και τους εργαζόμενους, έτσι ώστε μια εταιρεία που επί ΣΥΡΙΖΑ ήταν στα ‘’τάρταρα’’ και είχε 820 λεωφορεία, σήμερα καταφέραμε να διπλασιάσει τον αριθμό τους».
Όπως παραδέχτηκε και ο ίδιος τα προβλήματα δεν έχουν λυθεί και οι Αστικές Συγκοινωνίες χρειάζονται περαιτέρω ενίσχυση, αλλά όπως είπε «σε καμία περίπτωση δεν είμαστε εκεί που ήμασταν πριν από τρία χρόνια».
Ο υπουργός δεσμεύτηκε ότι δεν θα υπάρξει αύξηση στην τιμή των εισιτηρίων στα ΜΜΜ, αλλά ταυτόχρονα επισήμανε ότι «δεν υπάρχει κάποια σκέψη για μείωση».
Όπως ανέφερε ήδη το εισιτήριο μειώθηκε πριν από 3 χρόνια, ενώ εντυπωσιακό είναι ότι το 70% των χρηστών των ΜΜΜ διαθέτουν κάρτες, όπου εκεί υπάρχουν μεγαλύτερα εκπτωτικά πακέτα. «Στόχος μας είναι 1 στους 3 συμπολίτες μας να χρησιμοποιεί τα ΜΜΜ».
Για τις προσλήψεις ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι έγιναν αρκετές και μάλιστα μετά από 14 χρόνια, αλλά, όπως ανέφερε «χρειάζονται κι άλλες».
«Μιλάμε για τον απόλυτο διπλασιασμό των λεωφορείων» ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.
Και συνέχισε: «Έγινε μια συντονισμένη προσπάθεια να ‘’αναστήσουμε’’ τις Αστικές Συγκοινωνίες. Ο διαγωνισμός προχωράει και θα έχουμε στις αρχές του 2023 νέα ηλεκτρικά λεωφορεία. Επίσης, υπάρχει σοβαρός σχεδιασμός για τη Γραμμή 4 και τις επεκτάσεις του Μετρό στον Πειραιά».
Για τον «οργασμό» έργων ο κ. Καραμανλής ανέφερε ότι πρόκειται για χρήματα από την Ευρώπη. «Σήμερα η χώρα μας πρωταγωνιστεί στην Ανατολική Μεσόγειο. Όλα αυτά τα έργα, πάνω από 8 δισεκατομμύρια ευρώ, είναι από το ΕΣΠΑ (Ευρωπαϊκά Ταμεία), από το Ταμείο Ανάκαμψης και αυτή η κυβέρνηση έχει επιδείξει μια απίστευτη σοβαρότητα να ξεμπλοκάρει παλιά έργα και να ξεκινά καινούρια».
Σύμφωνα με τον υπουργό, πρόκειται για δύο εμβληματικά έργα, τα οποία για αρκετά χρόνια είχαν «κολλήσει». Το έργο Ακτιο-Αμβρακία προχωρά μπροστά από τα χρονοδιαγράμματα και ανακοίνωσε ότι το έργο αυτό, τα πρώτα 17 από τα 32 χιλιόμετρα, θα παραδοθεί μέσα στο καλοκαίρι, δηλαδή μέσα στο επόμενο τρίμηνο!
Για το έργο «Πάτρα – Πύργος», παραδέχτηκε – μετά την επισήμανση από τους δημοσιογράφους- ότι πρόκειται για τον χειρότερο δρόμο της Ευρώπης.
«Τα εργοτάξια έχουν ξεκινήσει και έχουμε κατασκευαστική περίοδο 30 με 36 μήνες. Επομένως, μέσα στο 2024 ευελπιστούμε ότι ένα μεγάλο κομμάτι του έργου θα έχει τελειώσει και μέσα στο 2025 θα έχει ολοκληρωθεί».
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.