O διευθυντής κυκλοφορίας του ΟΣΕ, Κωνσταντίνος Χρυσάγης, ο οποίος το μεσημέρι της Κυριακής έχασε τη ζωή του σε ένα περίεργο τροχαίο δυστύχημα στο Λαγονήσι, ήταν το πρόσωπο – «κλειδί» για την ολική επανεκκίνηση του σιδηροδρόμου, μετά το έγκλημα των Τεμπών που στοίχισε την ζωή σε 57 ανθρώπους.
Σημειώνεται ότι πρόκειται για τον προϊστάμενο του επιθεωρητή Δημήτρη Νικολάου στη Λάρισα, ο οποίος ήταν αυτός που πήρε αναρρωτική άδεια μετά την «σφαγή» στα Τέμπη και ήταν υπεύθυνος για τον μοιραίο σταθμάρχη.
Ειδικότερα, όπως αποκάλυψε το κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Open, ο 66χρονος, ο οποίος «κρατούσε» την κυκλοφορία και την ασφάλεια του ΟΣΕ, δύο ώρες πριν από το μοιραίο τροχαίο, ήταν σε επικοινωνία με κορυφαίο στέλεχος του Οργανισμού.
Όπως ανέφερε το εν λόγω στέλεχος στην επικοινωνία του με το Open, ο 66χρονος τού είπε πως είχε βρει τον τρόπο με τον οποίο θα μπορούσε να ξεκινήσει και πάλι η κυκλοφορία των τρένων με ασφάλεια.
Σημείωσε ότι το πρόβλημα είναι ότι δεν δίνει άδεια χρήσης του GSMR -του σύγχρονου, δηλαδή, συστήματος, επικοινωνίας των μηχανοδηγών μεταξύ τους και με τους σταθμάρχες- η ΡΑΣ.
Ο διευθυντής κυκλοφορίας τού είπε πει, επίσης, ότι εντόπισε ένα άρθρο στον κανονισμό, που λέει ότι ο ΟΣΕ θα έχει την τελική ευθύνη για τη λειτουργία του συστήματος που πιάνει και μέσα στα σήραγγες, κάτι που θεωρούσε πως θα έδινε τη λύση για την ασφαλή επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων σε ολόκληρη τη χώρα.
Από την πλευρά του, το κορυφαίο στέλεχος του ΟΣΕ τού είπε μόλις φτάσει στον προορισμό του να τού στείλει το επίμαχο άρθρο, προκειμένου να «τρέξουν» οι διαδικασίες.
Κάτι που, δυστυχώς, δεν στάθηκε δυνατό, εξαιτίας της ξαφνικής απώλειας του 66χρονου στο θανατηφόρο τροχαίο με τη μοτοσικλέτα του.
Ο Κωνσταντίνος Χρυσάγης, ήταν υπεύθυνος της κυκλοφορίας συνολικά όλου του σιδηροδρόμου που σημαίνει πως αυτομάτως η θέση του τον καθιστούσε πρόσωπο-κλειδί για τις έρευνες του εγκλήματος των Τεμπών.
Φυσικά πρόκειται για περίεργο περιστατικό καθώς ο αποθανών ήταν έμπειρος οδηγός μοτοσικλέτας και σίγουρα προκαλεί απορία πως χτύπησε στο πίσω μέρος του υπό προσπέραση βαν.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκαν και οι οδηγοί των δύο άλλων οχημάτων. Προανάκριση για το δυστύχημα διενεργεί το Α΄ Τμήμα Τροχαίας Νοτιοανατολικής Αττικής.
Οι τοξικολογικές εξετάσεις για τυχόν ανίχνευση αλκοόλ ή τοξικών ουσιών και η μηχανολογική πραγματογνωμοσύνη της μοτοσυκλέτας, που οδηγούσε ο 66χρονος Κωνσταντίνος Χρυσάγης, Διευθυντής Κυκλοφορίας του ΟΣΕ, είναι τα στοιχεία, που τυπικά απομένουν για να ολοκληρώσουν την έρευνα των συνθηκών του δυστυχήματος.