Μόλις πριν από πέντε μήνες, τον Οκτώβριο του 2022, η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε αποστείλει εξώδικο προς τον ΟΣΕ, το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, τη Hellenic Train και τη Ρυθμιστική Αρχή Σιδηροδρόμων, καταγγέλλοντας την κακή κατάσταση του σιδηροδρομικού δικτύου, την έλλειψη συντήρησης και τα φωτοσήματα που δεν λειτουργούν αλλά φαίνεται πως το εξώδικό κατέληξε στα συρτάρια ή ακόμα χειρότερα στον κάλαθο των αχρήστων.

Μάλιστα ζήτησαν να απαντηθεί το εξώδικο εγγράφως και στο υπουργείο… απάντησαν χρησιμοποιώντας την… αόρατη γραφομηχανή τους, δηλαδή δεν απάντησαν ποτέ.

Αξίζει να σημειωθεί ότι στη Γαλλία έχουν δαπανηθεί 5 δισ. ευρώ τα τελευταία 20 χρόνια ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΣΙΔΗΡΟΔΡΟΜΟ ενώ στην Ελλάδα πάνω από 15 δισεκατομμύρια ευρώ έχουν ξοδευτεί και ο σιδηρόδρομος είναι ΑΝΕΚΔΟΤΟ.

Θεωρείτε ότι η κυβέρνηση ευθύνεται για την τραγωδία στο σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών;

  • Ναι απόλυτα (65%, 14.390 Votes)
  • Ναι σε μεγάλο βαθμό (21%, 4.702 Votes)
  • Έχει μεγάλο μερίδιο της ευθύνης αλλά όχι την κύρια ευθύνη (11%, 2.479 Votes)
  • Ευθύνεται μόνο ο σταθμάρχης (3%, 662 Votes)

Σύνολο ψήφων: 22.232

Loading ...

">

Να σημειώσουμε επίσης ότι με κάθε δυνατό τρόπο είχαν προειδοποιήσει και οι Ενώσεις Μηχανοδηγών αναφορικά με την ανάγκη άμεσων παρεμβάσεων στο διαλυμένο σιδηροδρομικό δίκτυο του ΟΣΕ. Εκτός από τις δημόσιες παρεμβάσεις μελών Σωματείων, έχουν καταγραφεί επίσης παραιτήσεις αλλά και αποστολή εξώδικου, ούτως ώστε να θορυβηθεί τόσο ο Οργανισμός, όσο και η κυβέρνηση Μητσοτάκη.

Η Πανελλήνια Ένωση Προσωπικού Έλξης είχε μάλιστα υπογραμμίσει τους τρεις εκτροχιασμούς που είχαν λάβει χώρα εκείνο το διάστημα, στην Τιθορέα την 1η Αυγούστου, στο Λιανοκλάδι στις 10 Οκτωβρίου και στην Τιθορέα εκ νέου στις 21 του ίδιου μήνα.